Etrafından gidemeyeceği son derece açıktı. Buradan ayrılmak istiyorsa, direkt içinden geçmeliydi.
Wang Lin içinden ofladı. Kristal kılıcı işaret etti ve arkasındaki bir taş sütuna yönlendirdi. Kristal kılıç taş sütundan parçalar kesmeye devam etti ve bütün taşlar Wang Lin’in etrafında dönen bir halka oluşturdu.
Yavaş yavaş, etrafında daha da fazla taş toplandı. 5-6 halkaya ulaştıktan sonra, birkaç hesaplama yaptıktan sonra uçan kılıcı geri çağırdı.
Wang Lin etrafında dönen büyük miktarda taşla boş bölgeye atıldı. Boş bölgede derinlere gelince yavaşladı ve sakince ilerlemeye devam etti. Tehlikeye dair bir belirti yoktu.
Ancak, bu Wang Lin’in ihtiyatla durarak; daha da alarma geçmesine neden oldu. Bu yerde uzun süre bulunduktan sonra, Wang Lin böyle sakin ve barışçı bir yerin varlığına inanmıyordu.
Bunun yerine, yakında bir yerde olan aşırı güçlü bir yaratık yüzünden sadece yanlış bir güvenlik hissiyatı olduğunu düşünüyordu.
Gözlerini dört açmıştı, kristal kılıç parçalanmış taşların arasında saklanıyordu, ve elinde bir Kadim Ruh seviye tılsım tutuyordu. İlahi hissini yaydı ve etrafını kontrol etti. Ayrıca herhangi bir durumda bir şeyler çıkarmaya hazır olmak için boyutsal çantası arasında da bir enerji ipliğiyle başlamıştı.
Yavaşça yolunu sakin bölgenin merkezine çevirdi. Şu anki konumundan, yana bir bakış atarsa, taşların daha önce kaybolduğu yere düz bir çizgi çizebilirdi.
Wang Lin daha da gözünü açmıştı. Birkaç adım attıktan sonra, ilahi hissinden gelen aniden büyük miktarda tehlike duygusunu sezdi. Hiç tereddüt etmeden hızlıca geri çekildi ve Kadim Ruh seviye tılsımı önünde bir ışık perdesi oluşması için kullandı.
Geri çekildiği anda, az önce durduğu yerde iki kavis belirdi. İki kavis birleşti ve büyük, açık bir ağız şekli aldı.
Elindeki Kadim Ruh seviye tılsım şiddetle sallandı ve toza dönüştü. Bu şansı kullanarak, Wang Lin hızlıca geriledi. Kapanan büyük ağıza baktığı esnada, alnında soğuk ter damlacıkları belirmişti.
Bu uzaysal çatlak vari yaratık taşlar geldiğinde ağzını açmak yerine genç adamın geçmesini beklemişti. Görünüşe göre Wang Lin’i hedef olarak seçmişti.
Wang Lin biraz düşündü. Kalan mesafeye baktığında, sadece yolu yarıladığını fark etti. Tek bir Kadim Ruh seviye tılsımı olduğundan dolayı acı acı gülümsemeden edemedi. Bu o ağzın gücünün bir Kadim Ruh gelişimcisinden daha güçlü olduğunu gösteriyordu.
Wang Lin o yaratığın ağzına dokunursa, o zaman ölmezse, en azından ağır yaralanırdı.
Derin bir nefes aldı. Biraz düşündükten sonra, boyutsal çantasından tereddüt etmeden büyük miktarda defansif hazine çıkardı. Bu hazineler öldürdüğü bütün gelişimcilerden eline geçmişti. Ancak, hepsi düşük kalite hazine olduğundan ve gereksiz şeyler olarak düşündüğünden kullanılmışlardı.