Ölü Deniz Hakkında Şüpheler

77 20 0
                                    

Beş renkli bariyer kırıldığı anda, taş sütun enkazı parlak kırmızı ışıldamaya başladı. Kızıl saçlı adamın etrafında daha fazla ruh parçacığı yoktu. Ruhundaki mühür gitmişti.

Şu anda geçici olarak mührü kırdığı söylenebilirdi. Gözleri, şeytani bir bakış atıyordu. Hızlıca elini kaldırdı ve aşağıya doğru savurdu.

Aniden, üzerinde devasa bir yarık belirdi. Yarık çok genişti, ve dışarı gri sis katmanları sızdırıyordu.

Wang Lin gri sisi biliyordu. Anında bunun Ölü Ruh Denizi’nin dışındaki sis olduğunu fark etti.

Bu sırada, kırmızı toz içerisinde, sayısız kırmızı ışık belirdi. Toz tanecikleri ruh parçacıklarına dönüştü ve kızıl saçlı adama doğru atıldılar. Eğer bu ruh parçacıkları bedenine ulaşırsa, o zaman yaptığı her şey boşa olurdu.

Kızıl saçlı adamın gözleri soğuklaştı. Bu ruh parçacıklarının tekrardan kendisini mühürlemesine izin vermeyecekti. Yarığı açtıktan sonra, sağ elini uzattı ve kısık sesle gürledi, ‘’Tu Si çoktan öldü. Bendeniz Ta Sen, ismimi kullanarak hayat kurtaran silahımı, Yıldız Yıkıcı Mızrağı’mı çağırıyorum!’’

Bu sözlerini bitirdiği anda, gök gürültüsü vari bir kükreme çevredeki bölge boyunca yankılandı. Kısa süre sonra, üzerinde durduğu sütun çöktü ve küçük bir enkaz yığını halini aldı.

Kızıl saçlı adam hala havada süzülüyordu. Gözleri, kibirle doluydu. Ruh parçacıklarına gelirsek, onları umursamıyordu. Mızrağı salladı ve bütün ruh parçacıkları havada durdu. Bu ruh parçacıkları, 3 metre uzağında süzülüyordu.

O sırada, kızıl saçlı adam harekete geçti ve yarığa atıldı. Aynı zamanda, Dou Mu’nun grubundaki herkes, özellikle de Wang Lin’le anlaşan yaşlı adam, endişeli ifadeler takındı. Tek kelime etmeden, hızlıca ayaklandılar ve Ta Sen’i yarıkta takip ettiler.

Wang Lin’i geçerlerken, yaşlı adam Wang Lin’e baktı ve hafifçe kafasını salladı. Genç adamın ruhu bedenine geri döndü ve yarığa doğru ilerledi.

Hayatta kalan şeytani gelişimcilerin hepsi tereddüt etmeden peşlerine takıldı.

Yarığa girdikten sonra, Wang Lin anında Ruh Denizi’nin tam dışında olduklarını fark etti. Tam altlarında daha önce Wang Lin’in aşmayı denediği Ölü Ruh Denizi yer alıyordu.

Wang Lin’in zihninden bir düşünce geçti. Yarığa girdiği andan beri, oldukça dikkatliydi. Gizlice etrafına bakındı ve bir şeyi keşfetti; Dou Mu’nun grubu öyle bir şekilde pozisyon almışlardı ki onu ve kızıl saçlı adamı çevreliyorlardı.

Bu dizilim son derece karışıktı. Eğer dikkatle bakılmazsa, o zaman bir belirti görülmezdi. Lakin Wang Lin epey fazla şey atlatmıştı ve bir bakışta bu durumu görebiliyordu.

Wang Lin’in ifadesi normal kalmaya devam etti. Genç adam, içten içe alayla sırıttı. Dou Mu’nun grubu hakkında birçok şüphesi vardı. Onca yıl boyunca, gerçekten asla bir belirti göstermemiş veya Ta Sen’in ona karşı planlar yaptıklarını fark etmesini öğrenmesine izin vermemişler miydi? Kim bilir kaç yıldır besbelli Ta Sen’in önünde gizlice hareket etmeleri biraz şüpheliydi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin