Ev Yapımı Şeytan

154 28 0
                                    

Wang Lin konuşkan Xu Liguo'ya baktı. Tam cevap verecekti ki yüz ifadesi biraz değişti, Zhou Gangsan'ın boyutsal çantası ellerine geçti. Aynı zamanda elini salladı ve birkaç ateş topu uçtu. Ölü Tarikatı'nın cesetlerine ve ceset kuklalarına inerek onları toza çevirdiler.

Kısa bir süre sonra uzandı ve direnmeye cesaret edemeyen Xu Liguo'yu yakaladı. Sonra gökyüzünde kayboldu ve gökkuşağı renkli bir ışık izi bıraktı.

Bu noktada, diğer üç tarikatın öğrencileri Yanan Altın Meyveleri'ni hasat etmeyi bitirmiş ve gitmişlerdi.

Wang Lin mağaraya geri döndü ve Yanan Altın Meyve'nin sarmaşığını yere koydu. Ayrıca Xu Liguo'yu ileri attı ve Xu Liguo'nun panik yapıp "Dost yetişimci, herhangi bir sorun varsa bunun hakkında konuşabiliriz! Bunun hakkında konuşabiliriz! Beni öldürmediğin sürece, herhangi bir talebi kabul edebilirim. Daha önce yanılmışım. Lütfen kızma." demesine sebep oldu.

Xu Liguo haksızlığa uğradığını hissediyordu. Kendisi bir Kadim Ruh uzmanıydı ama vücudunu kaybetmişti ve Kadim Ruh çökme noktasına gelecek kadar yaralanıp yetişim seviyesinin düşmesine neden oldu. Buna ek olarak, bir Kadim Ruh yetişimcisinin vücudunun yüksek fiyatını karşılayamazdı, bu yüzden bir tarikat öğrencisini ele geçirmeyi düşündü, ancak öğrenilirse bitmek bilmez sorunlara yol açacaktı. Sonunda, Ölü Tarikatı'na ödeme yapmaya karar verdi, böylece endişelenmeden bir vücuda sahip olabilirdi.

Ancak bir Temel Oluşturma yetişimcisinin vücudunu ele geçirmek, en başından başlayacakmış gibi yetişimini yenilemesinin uzun zaman alacağı anlamına geliyordu. Şu anda, sadece geç aşama bir Temel Oluşturma yetişimcisinin yetişimine sahipti. Kadim Ruh'u sadece göstermelikti. Makul bir gücü yoktu.

Ayrıca, Wang Lin'in Ji Alemi'ne hâkim olan Xu Liguo şu anda somun pehlivanıydı. Ancak, Xu Liguo Merkez Oluşturma aşamasındaki gücünü yenileyebilseydi, sonuç çok farklı olurdu.

Wang Lin, gözlerini kırparken Xu Liguo'nun yakarışlarını görmezden geldi ve mağaranın girişini kapatmak için bir sütunu hareket ettirdi. Xu Liguo, yavaşça duvara doğru süzülürken içten içe inledi.

Wang Lin onu durdurmadı. Ji Alemi İlahi Hissi'ni gönderdi ve kırmızı şimşek fırladı. Xu Liguo, kırmızı şimşek ona doğru atılırken yıkıcı gücün içini doldurduğunu hissedebiliyordu.

Wang Lin'in sağ eli uzanıp Xu Liguo'nun titreyen Kadim Ruh'unu yakaladı. Wang Lin, Kadim Ruh'a baktı ve sonra gözleri aniden parladı.

Xu Liguo'nun Kadim Ruh'unu ilk gördüğünde tanıdık bir şey hissetti. Buradaki uçuş sırasında bunu düşündü, ancak bu hissin nereden geldiğini hatırlayamadı.

Xu Liguo'nun Kadim Ruh'una bu kez baktığında aniden hatırladı. Bu Kadim Ruh, çürük dünyadaki avare ruhlara benziyordu.

Wang Lin çenesini ovuşturdu ve aklında bir düşünce belirdi.

Eğer çürük dünyada olduğu gibi ruhları yutabilirse Ji Alemi İlahi Hissi çok daha güçlü olurdu. Ayrıca, avare ruhlar çok güçlüydü. Yetişim seviyelerine bakılmaksızın insanların hayatlarını yutabilirlerdi. Yaşayanlar dünyasında yeterince avare ruh topladıktan sonra Teng Huayuan'dan intikam almak sorun olmayacaktı.

Daha da önemlisi, Wang Lin, bir Merkez Oluşturma yetişimcisi ile karşılaşacak olursa yapabileceği tek şeyin kaçmak olacağını biliyordu ama bir avare ruh varsa, o zaman kendini koruma gücüne sahip olacağının farkındaydı.

Eğer yeterince avare ruh olursa, o zaman Kadim Ruh yetişimcileriyle savaşmaya dahi istekli olurdu.

Kendi tekniklerinin çok basit olduğunu biliyordu. Sadece bazı küçük teknikleri biliyordu. Büyülü hazinelere gelince, elinde sadece bir uçan kılıç vardı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin