Wang Lin daha önce bunun gibi bir şey hissetmemişti. Bu öyle bir acıydı ki, kalbini söküp çıkartmak istiyordu. Sanki vücudundaki bütün kan çekilmiş gibiydi. Ağrı dalgaları adeta kafasına saldırıyordu.
Wang Lin hızlıca koşarken, bu beklenmedik acıya direndi. Kafasını çevirdiğinde, üçlünün hala peşinde olduğunu fark etti. Gözleri soğuklaştığı sırada, yönünü Ceset Tarikatı'nın toplanma bölgesine çevirdi.
Dört ışık huzmesi hızlıca Jue Ming Vadisi'nde hızlıca ilerledi.
Wang Hao ve Wang Zhuo'nun düşünceleri yerlerini sadece paniğe ve çaresizliğe bırakmıştı. Önlerinde Wang Tao'nun ve kız kardeşinin ölümünü izlerken kıpırdamaya bile cesaret edemiyorlardı.
Peri vari gelişimcinin yüzünde kafası karışmış gibi bir ifade belirdi. İç çekti ve arkasını dönerek ikiliye daha fazla dikkat etmedi.
Teng Huayuan gülümserken evlere doğru yürüdü. Elini sıktı. Yeniden açtığında, mor bir ışık halkası belirerek, ayrılmaya çalışanları engelledi.
Ardından, bir adım attı ve yan evlerden birine girdi. Burası hizmetçilerin yaşadığı yerdi. Sefil çığlık dalgaları evden yayılmasının yanı sıra, garı gaz bulutları bayrak tarafından toplandı.
Wang Ailesinin hizmetkarlarından yedi veya sekiz tanesinin acı dolu yüzü bayrakta belirdi.
Teng Huayuan durmayarak sıradaki eve ilerledi ve takiben daha fazla çığlık duyuldu. Wang Hao'nun bedeni titredi. Karşı koymak istiyordu, ailesini kurtarmak istiyordu! Ancak tek kelime bile edemiyordu.
Çok geçmeden, Wang Ailesinin bütün hizmetkarları hayalete dönüşmüştü. Teng Huayuan'ın yüzü son derece ciddiydi. Wang ailesinin kalan kısmı çığlıklar tarafından alarma geçti ve kaçmayı denedi, ancak korkuları, ayrılmalarını engelleyen mor ışıkla daha da artı; kaçamıyorlardı!
Sadece, dışarıdan durmaksızın gelen sefil çığlıkları duyabiliyorlardı. Bu tür bir korku bütün Wang ailesinin huzursuzlaşmasına sebep oldu.
Teng Huayuan kendi kendine mırıldandı, ''Li Er, bu kişi seni öldürdü, bu yüzden intikamını almak için yedi ceddini katledeceğim!'' Bununla birlikte, başka bir eve adım attı.
Wang Hao'nun bedeni sanki içinde aniden bir güç ortaya çıkmış gibi sallandı. Öne doğru birkaç adım attı ve yüksek sesle bağırdı, ''Hayır...''
Teng Huayuan bağırışı duyunca arkasını döndü ve alayla sırıttı. Elini salladı ve ev ses çıkarmadan toza dönüştü, böylece yüzleri korkuyla dolu iki figür ortaya çıktı; bir kadın ile bir adam.
Bu iki Wang Lin'in 3.amcası ve halasıydı, ayrıca Wang Hao'nun ebeveynleriydi.
Teng Huayuan'ın sağ eliyle uzandı ve Wang Hao'nun babasının boynunu kavrayarak hava kaldırdı. Hao'nun babasının yüzü anında kızardı ve ağzını açarak, kıvrandı.
Wang Hao'nun gözleri kanlanırken, gözyaşları akmaya başladı. Bir kükreme savurup atılmaya hazırlanmıştı ki, Wang Zhuo onu tuttu. Ardından Wang Zhuo fısıldadı, ''Wang Hao, düşüncesizce hareket etme. Bu kişi Kadim Ruh aşamasında.''
Teng Huayuan'ın alaylı sırıtması iyice büyüdü. Sağ elini kapattığı gibi, bir patlamayla Wang Hao'nun babasının kafası bir topak haline döndü. Ölü bedeni, Teng Huayuan'ın bırakmasıyla yere yığıldı, ardından ruhu dışarı çıktı ve bayrak tarafından toplandı.
''HAYIR!'' Wang Hao'nun sesi boğuklaştı. Kan kusarken göğsü acıyla kaplanmıştı. Babasının bedenine baktı ve mırıldandı, ''Neden...neden...''