Şeytan Tanrının Kan Denizi

97 22 0
                                    

Antik Tanrı'nın Bölgesi'nin üçüncü denemesiyle bağlantılı sessiz boşlukta, ansızın bir beyaz ışık huzmesi belirdi. Işık parlaklaştı ve uzayda oval şeklinde bir yırtık oluşturana kadar genişledi.

Yırtıktan uzun tırnaklar ve kemik dikenleriyle dolu bir el çıktı. El soğuk gözüküyordu ve aşırı keskin tırnakları siyaha boyanmıştı. Şişliklerle kaplıydı, ve her şişlikten bir kemik dikeni çıkmıştı.

Garip görünüşlü el yırtıktan çıktıktan sonra, yırtığın kenarlarını kavradı ve acımasızca iki yana çekti. Küçük yırtık artık küçük bir oval değildi, en azından üç metre boyutuna ulaşmıştı. Kırmızı ve siyah dalgalar anında boşluktaki yırtıktan yayıldı ve devasa bir figür yırtık vasıtasıyla dışarı çıktı. Figürün sırtındaki belli şişlik, kambur gibi görünmesine neden oluyordu.

Üç metreden daha uzundu ve bedeni tıpkı elleri gibi, şişliklerle kaplıydı. Bazıları patlamıştı, ve keskin siyah bir sıvı sızdırıyorlardı. Her şişlikte bir kemik dikeni vardı. Bu kişiye bakarsanız, eklemleri dışında, her yerinin kemik dikenleriyle kaplandığını görürdünüz.

Kemik dikenlerini üzerinde biraz yırtık kıyafet parçası vardı. Bu kişinin çirkin yüzüne bakarsanız, bayağı Kambur Meng'i anımsattığını, lakin birkaç kat daha büyüdüğünü fark edebilirdiniz.

Kafasının üzerinde, aralarında gidip gelen mavi yıldırımla birlikte, iki sarmal boynuz vardı. Şu anda cehennemden gelen bir iblis gibi gözüküyordu. Kendisini yırtıktan kurtardı ve ardından sağ eliyle yarığı kıstırdı. Yarık tekrardan sadece bir ışık huzmesi halini alana kadar anında küçüldü. Bir iz bırakmadan kaybolmadan önce şiddetle sallanmıştı.

İblis boşluğa baktı ve kendi kendine mırıldandı, ''Usta çoktan dördüncü aleme kimsenin girmemesini emretti. Herkes burada ölmeli!'' Sözlerini bitirdiğinde, uçmaya başlamak üzereydi, lakin aniden burnuyla bir şeyi koklayınca durdu ve güneydoğuya baktı. Söylendi, ''Garip, neden orada aşırı iğrenç bir koku hissediyorum? Bu iğrenç koku oraya gidip kokuyu yayan ne olursa olsun öldürmemi istememe neden oluyor.''

O anda, aniden bir avare ruh belirdi, lakin bu iblisi görünce, görmezden geldi ve yanından geçti. İblis de avare ruhu görmezden gelmiş, iğrenç kokunun geldiği yöne doğru bakmayı sürdürmüştü.

İblisin yöneldiği yer Wang Lin ve Antik İmparator'un olduğu yerdi. Wang Lin sakince ışığın içinde sıkışmış Antik İmparator'a bakıyordu. Pagodanın ışığı 10 metreden sadece beş metreye küçülmüştü.

Wang Lin bir ruh yutucu olduktan sonra, bütün ölümlü duygularını kaybetmişti. Soğuk ve kalpsizdi. Avare ruhlara tekrardan saldırmalarını emretmek üzeydi ki, kontrol ettiği bir avare ruh vasıtasıyla ona doğru kuzeybatıdan gelen şiddetli bir ruh olduğunu hissetmişti.

Kısa süre sonra, kontrolü altındaki avare ruhların ne gördüğünü görmek için özel bir teknik kullanmıştı.

''Bu...bu...Kambur Meng!'' Wang Lin, Kambur Meng çok fazla değiştiğinden şaşırmıştı. Yine de, genç adam bu iblisin gerçekten o olduğunu söyleyebilirdi.

Wang Lin bir saldırıya engellemek için ilahi hissini geri çekti ve Antik İmparator'a ilahi his vasıtasıyla bir mesaj gönderdi.

''Miras hazinesini ver...''

Antik İmparator sersemlemişti. Bin yıl önce buraya geldiğinde bile, bu yaratıkların ilahi hisle iletişime geçtiğini görmemişti. Lakin hızlıca tepki verdi ve ilahi hissiyle yanıt verdi, ''Kı...Kıdemliler, bahsettiğiniz miras hazinesinin ne olduğunu bilmiyorum.''

Antik İmparator konuşmayı bitirdikten sonra, içten içe hüzünlenmişti. Bir Ruh Oluşturma uzmanı olduktan sonra, herhangi birine kıdemli dememişti. Bu kelimeyi söylediğinde, içi acımıştı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin