Merkez Oluşturma (4)

88 22 0
                                    

LSiyah sisle kaplı başka bir figür söylendi, ''Sen, lanet olası!'' Bir el Wei San'ı tokatlamak için uzandı.

Wei San'ın yüzü anında solgunlaştı ve diz çöktü. Gevezelik etmeye başladı, ''Öğrencinizin...öğrencinizin dediği her şey doğrudur. Gelişim seviyesini yanlış etmem dışında, öğrenciniz...'' Korku yüzünden abuk subuk konuşuyordu.

Savaşan Şeytan Tarikatı'nın diğer öğrencilerinden hiçbiri bir ifade sergilemedi. Hatta birkaçı bu perişanlığını izlerken mutlu hissediyordu. Bunu görmek Wei San'ın içinin daha da soğuklaşmasına neden oldu. Elin yaklaştığını gördü, ardından aniden bir şey hatırladı ve bağırdı, ''Ben...ben şimdi hatırladım. Çalışana Hazine Rafine Etme Köşkü'nde 5.derece veya daha yüksek bir hap fırını var mı diye sormuştu!''

Gerçekte, Wei San bu sözleri açıkça duymamıştı, ancak bu gergin durumdayken, bir şeyler uydurmaya başlamıştı. Konuşurken, kendisi bile bu kişinin gerçekten bir hap fırını aldığına inanmaya başlamıştı.

El aniden durdu. Boğuk ses söylendi, ''Hap fırını? Wei San, bana yalan söylemenin getirilerini biliyor musun?''

Wei San dişlerini sıktı ve yanıtladı, ''Öğrenciniz hayatı üzerine bahse girer.'' İçten içe acı acı gülümsemesine engel olamadı. Eğer şimdi söz vermeseydi, o zaman anında ölürdü, bu yüzden riske girebilirdi. Her türlü ölecekti, lakin eğer haklıysa, o zaman hayatta kalırdı.

Hala tek kelime etmemiş olan üçüncü üstat sonunda konuşmaya başladı, ''Doğru veya yalan söylüyor olması bir şeyi değiştirmez. Hadi gidelim ve kendimiz görelim.''

Bu sözler söylendiği anda, üçü daha fazla tereddüt etmemiş ve Wang Lin'in peşine takılmıştı. Diğer öğrenciler de hızlıca takip etti. Wei San alnındaki teri sildi ve gizlice küfretti, ancak yine de peşlerine takıldı.

Savaşan Şeytan Tarikatı'ndan NAn Dou şehrine gelen üç üstadın diğer üç tarikatın üstatlarıyla çok önemli bir toplantısı vardı, bu yüzden verilen emirler onları etkilemiyordu. Şimdi toplantı bittiğine göre, onları kimse durduramazdı, hele de Savaşan Şeytan Tarikatı'nın üyelerinden büyük bir grubun toplandığı düşünülünce.

Wang Lin'e gelince, bir süreliğine birisi nişanını kontrol etmek için durdurmuştu. Bu son derece yavaş hareket etmesine neden olmuştu, bu gerçeğe arkasındaki figürlerin takip etmeye başladığı da eklenince, her şeyiyle atılmaya karar vermişti.

Çok geçmeden, kapıya vardı ve şehrin dışına fırladı. Kısa süre sonra, Savaşan Şeytan Tarikatı üyeleri de kapıyı geçti. Onlar ayrıldıktan sonra, üç büyük tarikatın öğrencileri Nan Dou şehrinin kapısında belirdiler. Birkaç Merkez Oluşturma gelişimcisi önderlik ediyordu.

Savaşan Şeytan Tarikatı şehrin içinde bir kavga başlatırsa onları kovmak için emirler almışlardı, ancak şehirden ayrılırlarsa, onları durdurmayacaklar veya yardım etmeyeceklerdi.

Wang Lin Nan Dou Şehri'nden ayrıldıktan sonra, Yeryüzü Kaçış Tekniği'ni kullanarak hızlıca yeraltına girdi ve çabucak kaçtı.

Üç Merkez Oluşturma gelişimcisi şaşırdı. Aralarından birisi elini salladı ve antik bir ayna avucunda belirdi. Bir ağız dolusu ruhsal enerji tükürdü ve antik aynaya yönlendirdi. Antik ayna ışıldadı ve gökkuşağı renkli bir ışık aynadan yükseldi. Işık zemini işaret ederek Wang Lin'in gittiği yere yöneldi ve çabucak öne atıldı.

Üçlü alayla gülümsedi ve ışığı takip etmeye başladı.

Savaşan Şeytan Tarikatı'nın öğrencileri heyecanlıydı. Üstatlarla bir avı yakalamak son derece heyecanlanmalarını sağlamıştı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin