Savurma Tekniği

231 33 0
                                    

Genç adam odasına döndükten sonra hemen kapıyı kapatmıştı. Qi Toplama Hapları' nı da kullanmak yerine boyutsal çantasında tutmayı tercih etmişti. Taş boncukla bir deney yapmak üzereydi.

İhtiyatla üç su kabağını ve taş boncuğu çıkarmış, ardından düşünüp taşınırken kararsız bir ifadeyi gözler önüne sermişti. Genç adam yapacaklarının artılarını ve eksilerini tartıyordu, çünkü çiy damlaları olmadan, gelecekte geliştirme yapma hızı oldukça yavaşlardı

Lakin taş boncuktaki gizemli bulutlar Wang Lin' i acayip meraklandırıyordu. Bir süre daha düşündükten sonra kararını vermişti. Daha fazla çiyi her zaman toplayabilirdi, sadece biraz zamanını alırdı. Ne var ki, eğer onuncu bulut belirirse, boncukta bir takım değişikliklere sebep olabilirdi. Belki de, boncuğu içine attığı su daha fazla Ling Qi içerirdi.

Genç adam bu konu hakkında düşündükten sonra hemen en iyi olarak gördüğü, sabah çiyini depoladığı su kabağını almıştı. Jölemsi hale gelmiş çiyin su kabağından akarak dışarı çıkması oldukça uzun sürmüştü.

Bir süre sonra, bütün çiyleri kâseye dökmüştü. Ferahlatıcı bir koku içeren yeşilimsi sıvı taş kâsenin yarısını doldurmuştu. Wang Lin sıvıyı kokladığında bedeninin gevşediğini hissetmişti, sanki sıcak suyla dolu bir küvete yatıp rahatlamaya başlamıştı.

Genç adam bu sıvıdan yayılan kokunun tarikatta gizlenen uzmanlar tarafından fark edileceğinden korkuyordu, bu yüzden hemen taş boncuğu kâsenin içine atmıştı. Biraz zaman geçtikten sonra sıvının küçük bir kısmı taş boncuk tarafından emilmişti.

Wang Lin birazcık hayal kırıklığına uğramıştı. Ani bir değişikliğin olmasını umuyordu. Ne var ki, taş boncuk sıvıyı emmek yerine daha çok sıvıdan yayılan kokuyu emiyordu. Wang Lin kısa bir süre düşünmüş, ardından taş kâseyi yatağın yanına koymuştu. Sonra da genç adam yatağa oturmuş ve pratik yapmaya başlamıştı.

Bir normal ve üç kısa nefes tekniği şu an Wang Lin' e kolay geliyordu. Nefes tekniğine iyice alışmıştı, buna rağmen geçen iki ayda hiç Ling Qi yoğunlaştıramamıştı. Nefes tekniğine çok alıştığından pratik yapmıyorken bile böyle nefes alıyordu.

Gece geçmiş, güneş ufukta belirmeye başlamıştı ki Wang Lin gözlerini açmıştı. Bakışları taş kâseye kayarken sıvının yarısının taş boncuk tarafından emildiğini görmüştü.

Genç adam umudunu kaybetmemiş ve kâseyi yatağın altına koymuştu. Bir sürelik tereddüdün ardından bir tane Qi Toplama Hapı çıkarmış ve ağzına atmıştı. Anında vücuduna giren sıcaklığı hissetmişti.

Sun DaZhu ile geçirdiği bir ayda her gün bu süreci deneyimlemişti. Genç adam çabucak pratik yapmaya başlamış ve hava kararana kadar da devam etmişti. Wang Lin yavaşça buğulu bir nefes vermiş ve çarpık bir gülümseme sergilemişti. ''Bu Qi Toplama Hap' ı Sun DaZhu' nun ilaçlarına benziyor, ayrıca oldukça Ling Qi içeren bitkilerden yapılmış. Böyle şeylerden ne zaman yesem bedenim rahatlıyor ve enerjiyle doluyor, ne kadar güzel. Ayrıca acıkmıyorum da ama hala Ling Qi yoğunlaştıramadım, ne yapacağım...''

Genç adam iç çekmişti ama biliyordu ki Wang Zhuo Qi Yoğunlaştırması' nın ilk katmanına üç ayda girmişti. İfadesi değişmemişti ama içinde karışık duygular hissediyordu. Yetenek; geliştirme yapmanın en önemli parçası.

Lakin Wang Lin' in kişiliği düşünüldüğünde, kolayca pes etmeyeceği belliydi. Gizemli boncuğa sahipti ve Ling Qi eksikliği çekmiyordu. Şu anda hiç Ling Qi yoğunlaştıramamış olsa da, zaman kesinlikle başarıyı da getirecekti.

''Zaman...'' Wang Lin dudaklarını ısırırken iç çekmiş, hemen sonra da yatağının altından taş kâseyi çıkarmıştı. Kâsenin içinde çok az sıvı kalmıştı, ancak onuncu bulut hala belirmemişti.

Genç adam hemen diğer su kabağını çıkardı ve içindeki sıvıyı kâseye boşalttı. Kâse dolunca artan sıvıyı Wang Lin içmiş ve pratik yapmaya devam etmişti.

Bu sefer vücudunu sarmalayan ısı daha öncekilerden daha güçlüydü. Bedeninde hareket eden sıcaklığı hissedebiliyordu. Wang Lin anında susuzluktan kuruduğunu hissetmiş ancak umursamayıp, pratik yapmaya devam etmişti.

Kısa bir süre sonra, Wang Lin bir şeylerin yanlış olduğunu hissetmişti. Isı daha önce olduğu gibi dağılmıyordu, hatta her nefes alışında gittikçe artıyordu. Genç adam vücudunun tıpkı sonuna kadar şişirilmiş bir balon gibi sınırına ulaştığını hissetmişti.

Wang Lin korkmaya başlamıştı, bu yüzden geliştirme yapmayı bırakmıştı ama şişkinlik ağrısı hala kesilmemişti. Gözlerini açmıştı ki direkt olarak dehşete düşmesini sağlayan şişmiş damarlarını fark etmişti, damarları tıpkı derisinin altında solucanlar dolaşıyormuş gibi duruyordu.

Wang Lin daha önce kullandığı ilaçların yeterince Ling Qi içermediğini bilmiyordu, hatta nefes tekniği kullanarak doğadan özümsediği Ling Qi' ye rağmen, yetersiz yeteneği yüzünden yoğunlaştıramadan bedeninden uçup giden Ling Qi' nin miktarını dahi bilmiyordu. (???)

Ayrıca, en önemli anda, Qi Tahrip Eden Ot devreye girip başarıyla Ling Qi' yi yoğunlaştırmasına engel oluyordu.

Lakin şimdi kullandığı ilaçlardan daha fazla Ling Qi, yeteneği yüzünden kaybettiğinden bile daha fazlasını, içeren çiyden içmişti. Eğer geliştirme yapmazsa, Ling Qi bir süre sonra bir işe yaramadan dağılacaktı, ama şu anda, pratik yaparsa, bedenindeki Ling Qi kızgın yağmışçasına yükselişe geçecekti. (?)

Genç adam, her şeyi yüzüne gözüne bulaştırdığını biliyordu lakin ne yapacağını bilmiyordu. Bu durumda sadece damarlarının genişleyişini çaresizce izleyebiliyordu. Damarları sınırına kadar genişlediğinde, kafasında yanan ampulle aklına bir fikir gelmişti. Düşünmek için çok zamanı yoktu, dişlerini sıkmaya başlamış ve bir kısa üç normal nefes tekniğini kullanarak pratik yapmaya koyulmuştu.

Bir normal ve üç kısa nefes tekniğinin Ling Qi' yi topladığını biliyordu, o zaman tam tersi de Ling Qi' yi dağıtmalıydı!

Wang Lin' in tahmini doğru sayılabilirdi. Çoğu Ölümsüzlük yoluna adım atmış kişi bu nefes tekniğini biliyordu çünkü bu temel oluşturma aşamasından önceki adımdı.

Nefes alışverişiyle, Ling Qi bedeninin tüm parçalarından çıkmaya başlamıştı. Çıkan tüm Ling Qi yatağın altındaki taş boncuk tarafından emiliyordu.

Zaman geçtikçe şişkinlik hissi giderek azalmıştı. Ayrıca şişmiş damarları da normale dönmüştü. Vücudundan daha fazla Ling Qi yayılmıyordu, ancak taş boncuğun emmediği biraz karanlık Qi havada süzülüyordu.

Bu şanslı tesadüf vücudundaki Qi Tahrip Eden Ot' un dışarı atılmasını sağlamıştı!

Eğer birisi Qi Tahrip Eden Ot' un etkisinden kurtulmak istiyorsa, kullanacağı yöntemlerden birisi de çok fazla Ling Qi kullanarak otun etkisini yok etmekti. Bu yöntem Sun DaZhu' nun kullandığı yöntemdi, ancak Sun DaZhu' nun Wang Lin hakkındaki düşünceleri değişmişti ve genç adam için daha fazla bitki harcamak istemişti, bu yüzden de pes etmişti.

İkinci yöntemse, birinin bedenindeki tüm Ling Qi' nin kaybolmasını sağlayan Ling Qi Dağıtma Tekniği' ni kullanmak, ardından sıfırdan pratik yapmaya başlamaktı. Sun DaZhu' nun bu yöntemi kullanmama sebebi, zaten Wang Lin' in neredeyse hiç Ling Qi' ye sahip olmamasıydı. Bu yüzden istese de bu tekniği kullanamazdı.

Ling Qi Dağıtma Tekniği' ni gece ve gündüz boyunca deveran etmişti. Bu durumdan sonra Wang Lin oldukça yorulmuş, yatağa çökmüştü. Bu sefer kendini kurtardığını biliyordu, ancak gelecekte, çiyi içerken dikkatsiz davranmaması gerektiğini anlamıştı.

Genç adam aşırı derecede yorgundu, bu yüzden anında uyuyakalmıştı...

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin