Teng Huayuan muazzam bir öldürme aurası yayarken ürkütücü bir gülümseme dudaklarında yer edindi. İçinden düşündü, ''Li Er, büyükbaban kanını yerde bırakmayacak!'' Teng Li hakkında düşünürken, Teng Huayuan kalbinin kederle kaplanmasına engel olamadı. Teng ailesinin en seçkin 4.nesil öğrencisi aniden biri tarafından öldürülmüştü.
Teng Li öldükten sonra, Teng Huayuan meseleyi araştırmış ve gerçekte neler olduğunu öğrenmişti. Wang Lin'in dışında, meseleye dahil olan herkes Teng Huayuan tarafından kayıtlara alınmıştı.
Diğer gelişimci iç çekerek söylendi, ''Ölümsüz kardeşim Teng, hesaplamalarıma göre, bu kişi şu anda Jue Ming Vadisi'nde. Neden ailesini bulmak istiyorsun? Unut gitsin. Bütün intikamların bir bedeli vardır. Eğer öfkeni ölümlüler üzerinde çıkardığın anlaşılırsa, hoş olmaz.''
Diğer gelişimciye bakarken, Teng Huayuan'ın yüzü çirkinleşti.
Gelişimci kafasını iki yana sallarken acı acı güldü. Bronz aynayı tuttu ve sağ eliyle bir mühür oluşturdu. Bronz ayna anında havaya fırladı ve sanki bir şey arıyormuş gibi etrafta dolaştı. Ne var ki, uzunca bir süre ileri geri uçmuş olsa da, hangi yöne gideceğini bulamamıştı.
Gelişimci kaşlarını çattı. Bunun olacağını biliyordu, sonuçta çok az ipucu vardı. Aynayı işaret etti ve ayna, eline geri uçtu.
Gelişimci parmağının ucunu kanattı ve çabucak aynanın üzerine kendi kanıyla bir sembol çizdi. Aynayı tekrardan fırlattı. Bu sefer, orijinal boyutunun birkaç katı büyümüştü. Ayna kristal berraklığındaydı ve üzerinde dalgalanmalar oluyordu.
Ayna yönünü değiştirdi ve Teng Huayuan'la yüz yüze durdu.
Gelişimci ciddi bir ifadeyle söylendi, ''Şaşırma, ölümsüz kardeşim Teng. Aynam, ikiniz arasındaki lanetin aurasını özümsemeli."
Teng Huayuan'ın alnından siyah gaz şeritleri çıktı ve aynanın içine girdi. Aynanın üzerindeki dalgalanmalar arttı, ta ki büyük bir ev resmi üzerinde belirene kadar.
Teng huayuan'ın gözleri tamamen öldürme arzusuyla doluydu. Bakmayı bitirdikten sonra, diğer gelişimciye bakmak için döndü.
Gelişimci tereddüt etti, ardından iç çekerek sağ elini salladı ve ayna yere doğru süzüldü. Anında boyutu bir kişinin geçebileceği kadar büyüdü. Gelişimci zoraki bir gülümsemeyle, aynanın içine yürüdü.
Teng Huayuan'ın da dudakları kıvrılırken peşinden ilerledi.
İkili girdikten sonra, ayna arkalarında bir iz kalmadan kaybolana kadar küçüldü.
O noktadan 100 kilometre uzakta küçük bir kasaba vardı. Wang Ailesi bu bölgede büyük bir aile olarak görülebilirdi. Wang Ailesinin genç neslinde ölümsüz tarikatlarına katılanlar olduğu söyleniyordu. Tabii bu tür haberler, böyle küçük bir bölgede hızlıca yayılmıştı.
Wang Ailesi işe, kasabada açtıkları çeşitli dükkanlarla marangozluk yaparak koyulmuştu. Bir yabancının gözünden, Wang ailesi bu bölgedeki en büyük aile olarak görülürdü.
Tüm kasabadaki, en şaşaalı bina Wang Ailesi'nin ana eviydi. Bu günde, gökyüzündeki güneş yeryüzünü pişiren dev bir fırın gibiydi. Wang ailesinden bir muhafız sütunları karşı eğildi, sıcaktan kurtulmak için ellerini kullanarak rüzgarı yelliyordu.
Pamuklu cübbesinin göğüs kısmı ve sırt kısmı çoktan ter içinde kalmıştı.
''Bu lanet hava çok sıcak. Hava böyleyken nasıl yaşamaya devam edeceğiz?'' Muhafız cübbesini açıp daha güçlü yellemeye başladı.