Merkez Oluşturma (1)

109 23 0
                                    

Kafasında, göğsünde ve dantianında soğuk çekirdekler vardı. Üçü arasındaki dengeyi bozmalıydı ki, kafasındaki soğuk çekirdek aşağı insin ve göğsündekiyle kaynaşsın. Başarırsa, o zaman ilk birleştirme tamamlanırdı.

İkinci adım birleşmiş soğuk çekirdeği indirmek ve dantianındakiyle kaynaştırmaktı. Üç soğuk çekirdek birleştiğinde, gerçek bir çekirdek oluşturmak için bir şansı olacaktı.

Wang Lin sessizce bu Yin enerjisiyle dolu küçük, taş odada oturuyordu. Gözleri soğuktu, İlahi Hissi bedeninin içindeydi, ve kafasının üzerindeki soğuk çekirdeğe odaklanmıştı.

İlk adım bu soğuk çekirdeği alçaltmaktı.

Wang Lin daha önceden üç çekirdeği kaynaştırmanın zor olacağını biliyordu, lakin deneyimledikten sonra, zor kelimesi hafif kalıyormuş gibi hissetmişti. Üç soğuk çekirdeği kaynaştırmanın zorluğu daha çok hayal edilemez gibiydi.

Wang Lin zaten ilk soğuk çekirdeği alçaltmayı bir ayı aşkın süredir deniyordu, ve bu zaman boyunca denemeyi hiç kesmemişti. Görünüşe göre gizemli birkaç güç onu engelliyordu. Ne kadar çok denerse denesin, aşamıyordu.

Yeraltı Yükseliş Metodu'nu çalışmanın gereksinimleri Ata Noktasını, Qi Denizi'ni, ve Dantian'ı her seferinde daha da zorlaşırken üç kere kırmaktı. İlk seferine zor denebilirdi, ikincisine çok zor ve üçüncüsüne aşırı zor denebilirdi. NE var ki, Wang Lin'in şu anda kalkıştığı şey gerçekten Ata Noktası'nı dördüncü sefer kırmaya çalışmaktı, bu yüzden kişi zorluğunu sadece hayal edebilirdi.

Birçok kez denedikten sonra, Wang Lin taktiğini değiştirdi ve bariyeri yavaşça ufalamaya kadar verdi. Zaman geçerken, genç adamı engelleyen güç büyük ölçüde zayıfladı.

Ne var ki, ufalarken neden olduğu acı normal birisinin hayal edebileceği bir şey değildi. Bariyeri her ufaladığında, bedeni titriyor ve alnı terle kaplanıyordu. Kıyafetleri bu sürece başladığından beri ıpıslaktı.

Üç çekirdeği bire dönüştürmek kişinin sağlam bir azime sahip olmadan başarabileceği bir şey değildi. Ancak, azim Wang Lin'in eksikliğini çektiği bir şey de değildi. Heng Yue Tarikatı'ndayken bile, azmi dağa tırmanırken arkasında iki kan şeridi bırakmıştı.

Eğer yeteneği kötü olmasaydı, kesinlikle Heng Yue Tarikatı genç adamı geliştirmeye ve özen göstermeye odaklanırdı. Ne var ki, Heng Yue Tarikatı'nın yıkımıyla şimdi bütün bunlar anlamsızdı.

Wang Lin'in azmi hayal edilemezdi. Üç ay bu acıya katlandıktan sonra, Ata Noktası sonunda bir kere daha kırılmıştı.

Yumruk boyutundaki soğuk çekirdek yavaşça Qi Denizi'ne doğru alçaldı. Alçalırken, soğuk çekirdekden yayılan enerji şeritleri bedenine giriyordu.

Soğuk çekirdek alçaldığı her saniye de, daha da fazla enerji şeridi beliriyordu, ta ki çekirdek sonunda tam Qi Denizi'nin üzerine ulaşana kadar.

Wang Lin derin bir nefes aldı ve tereddüt etmeden Qi Denizi'nin önündeki bariyeri ufalamaya başladı.

Bariyer sonunda kırılıp açılmadan önce başka bir üç ay daha geçti. Aynı esnada, iki soğuk çekirdek birbiriyle çarpıştı. Wang Lin dehşet verici bir enerji bedeninde aniden yükselirken bir patlama duydu.

Wang Lin'in yüzü anında solgunlaştı. Boğazı biraz hareket ettikten sonra, bir ağız dolusu kan kustu. Kan kustuğu anda dondu ve duvara çarparak, duvarın kan renkli buz kristalleriyle kaplanmasına sebebiyet verdi.

Kan kusmasının ardından, genç adam hızlıca sekiz orta kalite ruh hapı çıkararak, hepsini ezdi ve toza dönüştürdü. Toz hızlıca etrafında döndü ve garip bir sembol oluşturdu. Sembol kaybolmadan önce hafifçe ışıladadı. Ardından siyah bir uçan kılıç belirdi ve önünde durmadan önce Wang Lin'in etrafında bir tur döndü. Şeytanın figürü yavaşça kılıçta belirdi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin