Wang Lin kafasını yaşlı adama doğru kaldırdı ve karşılık verdi, ''Kıdemli, endişelenmeyin; İlahi Yol'u okumayı bitirince, bu yerden ayrılacağım. Sonra da, buraya tekrardan hiç gelmemeliyim.''
Yaşlı adam Wang Lin'e baktı. Uzun süre sonra, sağ elini salladı ve avucunda bir yeşim parçası belirdi. Yeşimi taş levhaya vurdu ve taş levhadan beyaz ışık yayıldı. Ardından net bir ışık bütün yüzeyi bir ayna gibi parlayana kadar taş levhadan yayıldı.
Yaşlı adam dönmedi; aynanın içine adım attı. Sanki suda yürüyormuş gibi yüzeyi dalgalandı. Wang Lin de peşinden girdi.
Serin ve yenileyici bir his taş levhaya girdiği anda bedenine girdi. Sanki yüzü serin, nemli bir havluyla silinmiş gibiydi. Arkasını döndüğünde levhanın bu tarafının yüzeyinin dışarıyla aynı olduğunu fark etti. Yüzey su gibi dalgalanıyordu.
Wang Lin elini içeri soktu ve serin his tekrardan belirdi.
Kırmızı yüzlü yaşlı adam sakince söylendi, ''Bu su aynası Savaş Tanrısı Tapınağı'mın rafine etme metoduyla oluşturuldu. Açmak için yeşim olmadan, Ruh Oluşturma aşamasına ulaşılmadıysa girmek imkansızdır.''
Wang Lin ''rafine etme metodu'' sözlerini duyduktan sonra kalbi hızlanırken kırmızı yaşlı adamı takip etti.
Bu taş tapınağın içindeki alan oldukça büyüktü. Ortada ana salon vardı ve yanlarda yüzlerce taş oda vardı. Her odanın dışında taş bir duvar vardı. Dikkatle inceledikten sonra, Wang Lin her birinin de bir su aynası kapısı olduğunu düşündü.
Yaşlı adam Wang Lin'in kapılara baktığını gördü ve söylendi, ''Burada toplamda 365 oda var. O taşların her biri su aynası kapıları. Bir su aynası kapısı yapmak o öğrencinin artık hazine rafine etme de acemi olmadığını sembolize eder.''
Wang Lin bakışlarını çekmeden önce biraz daha baktı. İkili ortadaki salona vardı. Önlerinde dört katıyla bir raf vardı. Her katta birkaç sembol vardı.
Sadece bir sembolün olduğu en üstteki kat dışında, diğer katlarda epeyce çok sembol vardı.
Wang Lin'in bakışları en üstteki sembole kaydı. Yazıyı okudu: ''Savaş Tanrısı Tapınağı Kurucusu - Gong Mo''
''Ata Gong Savaş Tanrısı Tapınağı'mın kurucusudur ve ayrıca İlahi Yol'u bulan kişidir.'' Kırmızı yüzlü üstat Wang Lin'e dönmeden önce nişana doğru başını eğdi.
Wang Lin biraz düşündü ve ardından başını eğdi.
Kırmızı yüzlü üstat döndü ve ileri yürüdü. Sayısız küçük kelimeyle kaplı yeşil bir duvarın önünde durdu. Duvarın tepesindeki, iki kelimeyi Wang Lin açıkça görebiliyordu: ''İlahi Yol''.
Ancak, aşağı baktıktan sonra okurken kalbi tekledi: ''Öğrenci Chen Chong bunu anılarından oymuştur. Gelecek öğrencilerin dikkatle çalışması gerekir.''
''Hayal kırıklığı?'' Kırmızı yüzlü üstat Wang Lin'e baktı ve iç çekti. ''Ata İlahi Yol'u bulduktan sonra ikinci yılında, bir hain vardı, bu yüzden İlahi Yol'un haberleri hızlıca uzaklara ve engin yerlere yayıldı. Gizlice Ata Gogn'la konuşulduktan sonra, onu bizden aldılar. Ardından Ata Gong Savaş Tanrısı Tapınağı'ndan ayrıldı ve asla geri gelmedi."
''Bu İlahi Yol hayatımda gördüğüm en garip gelişim metodu. Görenler anlayabilir, lakin ezberleyemezler. Sanki gizemli bir güç engelliyormuş gibi.''
''Ata Chen Chong'un yeteneği oldukça sıradandı, ve Ata Gong'un en zayıf öğrencisiydi. Lakin hafızasını kimsenin mümkün olduğunu düşünmediği bir şeyi yapmak için kullanabildi: İlahi Yol'u oydu. Oymayı bitirdikten sonra, öldü. Ölmeden hemen önce, bu gelişim metodunun çok güçlü olduğunu söyledi. Kendi ömrü yeterli değildi ve sadece %10'unu oyabilmişti, bu yüzden gelecek nesiller dikkatle çalışmalı.''