Kısıtlama Dağı

98 20 0
                                    

Wang Lin sağ elini salladı ve uçan kılıç ona doğru uçtu. Rahatlamadan önce dikkatle uçan kılıcı boyutsal çantasının içine yönlendirdi. Kendi rafine ettiği kılıç tarafından kendini kesmek ve zehirden ölmek istemiyordu.

Uçan kılıcı kaldırdıktan sonra, Wang Lin ayaklandı ve tereddüt etmeden taş köprüye doğru yürüdü. Kasırgalar hızlıca takip ederken uludular.

Wang Lin dikkatle ilerledi. Bu köprü normal görünüyor olsa da, üzerine adım attığı anda, manzara değişti ve köprü 300 metre uzunluğuna ulaştı.

Köprünün diğer tarafında bir girdap belirdi.

Wang Lin'in gözleri ışıldadı. Biraz düşünüp, elini uzattı. Bir küçük yaratık uçtu ve avucuna indi. Genç adam küçük yaratığı fırlattı ve bir ok misali girdaba doğru atıldı.

Ancak, küçük yaratık sadece 30 metre uçtuktan sonra, mor bir yıldırım tam olarak küçük yaratığın üzerine indi ve yaratığı toza dönüştürdü.

Wang Lin'in ifadesi aynı kaldı. Burada herhangi bir kısıtlama yoksa, bir sorun çıkmadan sadece uçarak geçebilirdi. Ne var ki, şimdi yalnızca adım adım ilerleyebiliyordu. Yavaşça hareket etmek ve ani hareket yapmamak zorundaydı. 300 metrelik köprüye bakarak, derin bir nefes aldı, ve öne adım attı.

Wang Lin her adımıyla tamamen odağını koruyordu. Onunca adımda, aniden sisle çevrelendi ve arkasındaki kasırgalar kayboldu.

Kasırgaların yanı sıra ikinci şeytan da kayboldu; hatta ikisi arasındaki bağlantı bile gizemli bir kuvvet tarafından engellendi. Wang Lin yaratığı sezemiyordu.

Wang Lin arkaya bakmak istiyordu, lakin tam arkasını dönmek üzereyken, kendisini durdurmak için zorladı. Düşünürken yüzü kasvetli bir hal aldı, ardından alayla sırıttı ve ilerlemeye devam etti.

Bu sefer 30 metredeydi.

Aniden arkasından Wang Lin'in önündeki köprünün bile sallanmasına neden olan gök gürültüsü vari bir kükreme yükseldi. Wang Lin hemen bedenini dengeledi. Bu kükremeyi tanıyordu; tüneldeki metruk ejderhanın kükremesiydi.

Balıksı ve sıcak bir nefes arkasından esti. Wang Lin ilahi hissiyle dahi kontrol etmemek için kendisini zorladı. Bu köprü Geri Dönüşü Olmayan Yol olarak adlandırılıyordu, yani bir kere kişi adım atınca, geri dönemezdi.

Wang Lin bu yerin bu kadar basit olabileceğini düşünmüyordu. Sadece geri gidememekle kalmıyordu, kafasını bile çeviremiyordu. Muhtemelen ilahi hissini de arkasına doğru yayamazdı. Sonuçta, her şey geri ''Geri Dönüşü Olmayan'' kelimelerini takip ediyor olmalıydı, yoksa genç adam da o küçük yaratıklar gibi ölürdü.

Kafasını döndüremiyor veya ilahi hissiyle kontrol edemiyor olsa da, hissettiği bu sıcaklığın ejderhanın ağzını açtığı ve tam arkasında olduğu anlamına geldiğini biliyordu.

Wang Lin şaşırmıştı, lakin paniklemedi. Ejderhanın arkasında belirmesi mümkün değildi; bir tür illüzyon olmalıydı.

Tam o anda, tam omuzunda kırmızı bir ışık parladı. Wang Lin'İn gözbebekleri küçüldü. Bu kırmızı ışığın ejderhanın çatalı dili olduğunu açıkça görüyordu. Alnı soğuk terle kaplandı. Yana baktı ve omuzunda garip bir koku yayan yapışkan bir şey olduğunu fark etti.

Wang Lin derin bir nefes aldı ve sakinleşmeye başladı. Yavaşça ilerlerken adımları hala istikrarlıydı. Çatallı dil bedeninde ışıldamaya devam etti, ve kıyafetleri sıcak nefesin altında savruldu. Birdenbire, arkasında güçlü bir öldürme arzusu belirdi.

Wang Lin savrulan kıyafetlerine baktı ve alayla gülümsedi. Daha önce olsaydı, yine de biraz şüphe duyardı, özellikle de yapışkan şeyi omzunda gördükten sonra. Ancak, kıyafetlerinin böyle dalgalandığını görünce, bunun bir illüzyon olduğuna emin olmuştu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin