Işık Noktası

208 32 0
                                    

Durumu en küçük detayına kadar inceledikten sonra, genç adam rüya dünyasındaki gelişimiyle alakalı bir şeyler olduğunu hissediyordu. Bu geçen dört yıl içinde, boncuğun bir sürü gizemini deneyimlemişti.

Rüya dünyasında pratik yaptığı sıra, parlayan kürelerden çıkan ışıkların bedeni tarafından emildiğini hissedebiliyordu.

,Parlayan kürelere gelince, genç adam bir süre hepsini incelemişti, ancak nasıl kullanacaklarını hala bulabilmiş değildi.

Wang Lin gelişimini gizleyen tekniği daha fazla kullanma ihtiyacı duymuyordu; sonuçta arka dağ gibi bir yerde 4 yıl pratik yapması açıklamak için iyi bir bahaneydi.

Hiç kimse 20 yıl önce, rüya dünyasının zamanına göre, çoktan üçüncü katmana ulaştığını bilmiyordu.

Ayrıca, geçen 20 yıldan fazla süre içinde, sık sık Çekim Gücü Tekniği' ni çalışmış ve korkunç bir seviyeye ulaşmıştı!

Aslında, Zhao ülkesinde hiç kimse böyle basit bir tekniği çalışmak için 20 yılını harcamazdı.

Aniden, beyaz bir ışık sessizce gökyüzünde belirmiş ve herkesi çevrelemişti. Sıcaklık hissi tekrardan belirmişti, ancak bu sefer, Wang Lin farklılığı hissetmişti.

Işığın üzerindeki garip semboller bir yanıp bir sönüyordu. Bu semboller herkesi çabucak içine çekecek bir girdap oluşturmak için birleşmiş ve ışıkla birlikte vadideki herkes kaybolmuştu.

Tekrar belirdiklerinde, ana salona gelmişlerdi. Tarikat patriği hala mavi cüppesiyle yerinde oturuyordu. Yanında da birkaç üstat vardı.

O anda, birkaç güçlü ilahi his hepsini incelemişti. Tarikat patriği gülümseyerek kafa sallamış ve konuşmaya başlamıştı: ''Yıllar geçti ve hepinizin önemli gelişmeler kat etmenizden çok memnunum. Çok iyi Hahaha! Şimdi, 5.katmana veya daha yüksek seviyelere ulaşmış tüm öğrenciler, bekleyin. Geri kalanınızda, gidin ve ustanıza 4 yıl içindeki gelişiminizden bahsedin. Üç gün içinde, Xuan Dao Zong burada olacak. Bu sefer, kazanmak zorundayız. Kıyafet değişimi konusuna gelirse, yarışma tamamlandıktan sonra hepsi ayarlanacak.''

Herkes uyumla yanıtlamıştı. 5.katmanın altındaki tüm öğrenciler ayrılmıştı. Wang Lin çevresine bakınsa da Sun DaZhu' yu görememişti.

Salondan ayrıldıktan sonra, Wang Lin yolunu Sun DaZhu' nun bitki bahçesine çevirmişti. Kapının önüne geldiğinde, ilahi hissini çevresine yaymıştı ve kapıdaki mührün artık onu engelleyemediğini fark etmişti. İlahi hissiyle yaptığı araştırmayla Sun DaZhu' nun burada olduğunu ve pratik yaptığını öğrenmişti, Sun DaZhu ilahi hissini de fark etmiş gibi durmuyordu.

Bu mühür eskiden onu korkuturdu, şimdiyse kusurlarla dolu olduğunu görebiliyordu. Eğer bu mührü kırmak isterse kolayca kırıp geçebilirdi!

Wang Lin ilahi hissini geri çekmiş ve saygıyla içerideki Sun DaZhu' ya seslenmişti. ''Öğrenciniz Wang Lin, ustasını uzun zaman sonra görmek için geldi.''

Sun DaZhu kulaklarına ulaşan sesten sonra, bir süre tereddüt etmişti. Uzun süre düşünmenin ardından, hayal meyal 4 yıl önce Wang Lin adında bir öğrenci aldığını hatırlamıştı. Sonrasında da Wang Lin' i yoğun eğitime göndermişti. Çöp parçasının gelişip gelişmediğinden emin değildi.

Meraklandığı için, bahçe kapısını açmış ve küstahça söylenmişti. ''İçeri gel.''

Wang Lin içeri girdiğinde Sun DaZhu gencin durumunu incelemeye kalkmıştı ki istemsizce bağırıverdi. ''Sen üçüncü katmana mı ulaştın?''

Genç adam kafa sallayıp saygıyla konuşmaya başlamıştı. ''Bu öğrenciniz 4 yıldır sıkı çalışıyor ve zar zor da olsa 3.katmana girebildi.''

Sun DaZhu birkaç kez gözlerini kırpıştırmıştı. Görünüşe göre Wang Lin' i neden öğrenci aldığını hatırlıyordu. Hafızası onu yanıltmıyorsa, genç adamın ilk katmana ulaşmasını beklemeyi ve üzerinde ruh sorgulama tekniğini kullanmayı istiyordu, ancak bir süre kararsız kaldıktan sonra, pes etmeye karar vermişti. Sonuçta, aradan çok zaman geçmişti ve gelişimini düşürmesi alacağı sonuçlara değecekmiş gibi durmuyordu.

Sun DaZhu, Wang Lin' e bir bakış attıktan sonra, ''İyi. 3.katmana ulaştığın andan itibaren, Sun DaZhu' nun gerçek öğrencisi ve tek öğrencisi olmayı hak ediyorsun. Yarından itibaren, geri gelip tekrardan burada kalabilirsin. Birkaç gün içinde Xuan DAo Zong ile aramızda olacak yarışma yapılacak. Ufkunu genişletmek için peşimden gelebilirsin. Ha bu arada, üçüncü katmana ulaştığından beri, hiç Çekim Tekniği üzerinde çalıştın mı?''

Wang Lin ifadesizliğini koruyordu: ''Bu öğrenciniz Çekim Gücü Tekniğine çalıştı, ancak kullanırken hala çok rahat hissetmiyor.''

Sun DaZhu kafasını sallamıştı. ''Bu doğal. Açıkçası, böyle basit teknikler tamamen çalışmayla alakalıdır. Daha fazla çalışırsan daha usta olursun. Senin ustan tam bir yıl boyunca çalışmıştı ve bu tarikatta görülen en uzun süre, bak.'' Konuşurken, kolunu sallamış ve küçük rengârenk bir kılıç ortaya çıkmıştı. Küçük kılıç, Sun DaZhu' nun eline geri dönmeden önce odayı dolaşmıştı.

''Çekim gücü tekniğini çalıştıktan ve ikinci katmana ulaştıktan sonra, birisi Yönlendirme Tekniği' ni çalışabilir. Yönlendirme Tekniği dediğim şey kılıcı kullanmakla alakalı. Tabii ki, bu seviyeye ulaşmak için, en azından 4.katmanda olmalısın, lakin yarışma çok kısa süre sonra, tarikatın alay konusu olmasını sağlamana izin veremeyiz. Gelişimin düşük, yani yüksek sıraları elde etme şansın düşük, ancak sırf böyle diye tarikatın itibarını da zedeleyemezsin. Uçan bir kılıç Çekim Gücü Tekniği' yle de kontrol edilebilir. Sana bir rozet vereceğim, bununla kılıç binasına git ve iyi bir uçan kılıç kuşan, ardından kılıcı yarışmada sergilersin.''

Sun DaZhu konuşmayı bıraktıktan sonra Wang Lin' e bir tane rozet fırlatmıştı.

Wang Lin' in ifadesi garipleşti Uzun süre ağzını açık tutmuştu, ancak hiçbir şey dememişti.

Wang Lin' in ifadesinin garipleştiğini görünce, Sun DaZhu sinirle homurdanmaya başlamıştı. ''Bunu küçük bir mesele olarak görme. İyi görünmek zorundasın, eğer itibarımı zedelersen seni asla affetmem. Geçmişte, senin ustanda aynı şeyi yapmıştı. Sadece uçan bir kılıcı tutmam bile ustamın itibarını arttırmıştı.''

Wang Lin aceleyle gülümsedikten sonra çabucak konuşmuştu. ''Öğrenciniz kesinlikle güçlü görünecek usta, endişelenmeyin...''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin