Sun Youcai'nin vücudu yer altına kaçarken titredi. Korkudan nefes alamıyormuş gibi hissetti. Tam o anda, ayaklarının altındaki yerin ısındığını hissetti ve içten içe sızlandı. Bu toprak kaçış hareketi başka her yerde inanılmaz bir teknikti, ancak burada, birçok yanardağın bulunduğu Hou Fen'de bazı ciddi kısıtlamalar vardı.
Yanlışlıkla lavlara tünel açarsa sadece kendini suçlayabilirdi.
Normalde, Sun Youcai koştuğunda yönünü belirler ve ısı hissettiğinde hemen değiştirirdi. Ama şimdi, bir Ruh Oluşturma uzmanı tarafından kovalandığına inanıyordu. Dikkat etmedi ve artık çok geçti. Yapabileceği tek şey, vücudunu yukarı çıkarmak için elinden geleni yapmaktı.
Yüksek bir patlama sesiyle, vücudu yeraltından yanardağın içindeki bir mağaraya çarptı. Üstüne hemen bir ısı dalgası çöktü ve saçıyla kaşlarının uçlarının yanmasına neden oldu.
Uçan kılıcını hızla fırlatıp bir kayaya doğru hareket ederken çığlık attı. Sıcakta sadece birkaç dakika geçirdikten sonra cildi çoktan çatladı ve kıyafetleri anında toza dönüştü.
Ayaklarının altındaki uçan kılıç bile kırmızıya döndü ve sıcaklığı artmaya devam etti.
Vücudunda ter göründüğü anda beyaz buhara dönüşüyordu. Şimdi ona bakınca tüm vücudu bu beyaz buharla çevriliydi. Çıplak olmasına rağmen hala ilahi bir varlık havasına sahipti.
Altında büyük bir lav havuzu vardı. Havuzda birçok büyük baloncuk görünüyordu ve her patlayışta siyah gaz yükseliyordu.
Sun Youcai yüreğine taş bastı ve yanardağın öteki tarafına koştuktan sonra olduğu yerde durup aşağıdaki lavlara dehşet içinde baktı.
O anda Wang Lin yetişmişti. Toprak kaçış tekniğini bilmiyordu ama ilahi hissi hep Sun Youcai'ye kilitliydi. Aniden Sun Youcai'nin durduğunu fark etti, bu yüzden metal parçayı çıkardı ve yere doğrulttu. Metal yere çarpıp dönerek bir tünel kazdı. Wang Lin'in vücudu hızla takip etti ve Sun Youcai'nin bulunduğu lav havuzuna girdi.
Yanardağa girdiği anda aşağıdaki lava dehşet içinde bakan Sun Youcai'yi fark etti.
Wang Lin bakışlarını Sun Youcai'nin lavın içinde baktığı yere çevirdi ve üçgen şeklindeki gözler gördü. Derin bir nefes aldı ve tünelden çıktı. Saklandı ve kılını kıpırdatman gözlere baktı.
Ma Liang'ın çocukken büyüdüğü anılarına göre, Hou Fen'de yanardağın içinde yaşayan hiçbir canlı yoktu. Eğer olsaydı, Hou Fen yetişimcileri tarafından bulunamamaları imkansız olurdu. Her birkaç yılda bir, dört büyük tarikatın atalarının yanardağları güvenlik için mühürledikleri söylenirdi.
Aynı zamanda, Sun Youcai'nin vücudu, gözlere bakarken ele geçirilmiş gibi görünüyordu. Uçan kılıçtan indi ve çıplak ayaklarıyla kayaya adım attı. Ayakları kayaya dokunduğunda yanan et kokusu etrafa yayıldı.
Eti ve cildi tamamen yanmadan önce sadece üç adım attı ve siyah yanmış kemikleri ortaya çıkardı. Ancak, Sun Youcai hiç acı çekiyormuş gibi bir ifade göstermeden kayanın kenarından lavın içine atladı.
Wang Lin'in gözleri, elini uzatırken parladı. Sun Youcai düşmeye başladığı anda Sun Youcai'nin çantasını aldı ve daha sonra lavlara bakmadan hızla geri çekildi.
Wang Lin'in arkasından bir kükreme geldi ve bölgedeki sıcaklık aniden yoğunlaştı. Wang Lin koşarken etrafındaki tünel kırmızıya döndü. Birisi yukarıdan bakacak olsaydı, tüm büyük ve küçük yanardağların, özellikle de büyük olanların siyah duman yaydığını görürdü. Etrafında, gözlerin görebildiği kadar kırmızı bir ışık yayılıyordu. Bu kırmızı ışığın dokunduğu her şey kırmızıya döndü.