Genç adam burada uzun süre kalmıştı. Sütunların kıvrılarak yukarı çıktığı yol. Wang Lin yarım aydır uçmaya devam ediyordu. En tepeye ulaşana kadar taş sütunları takip etmişti.
Bu taş sütunların varış yeriydi. Burada devasa bir girdap vardı, ve bütün taş sütunlar girdapta kayboluyordu.
Wang Lin girdaba baktı ve düşünmeye başladı. Çantasından bir uçan kılıç çıkıp hareketsizce önünde süzülürken eliyle bir mühür oluşturdu. Uçan kılıcı girdaba göndermeden önce üzerine ilahi hissinden küçük bir parça yerleştirdi.
Wang Lin hafifçe gözlerini kapattı. Uçan kılıç girdaba doğru atıldı ve hiç dirençle karşılaşmadan girdi.
Uçan kılıç girdaba ulaştığında, sanki çamura batmış gibiydi. Bir süre sonra, yavaşça geçti ve diğer taraftan çıktı. Wang Lin'in önünde parlak ışıkla kaplı bir dünyaydı. Zemini kalın bir buz katmanı kaplamıştı. Gökyüzü karanlıktı, ancak yine de ışık yeri aydınlatıyor ve buzdan yansıyordu.
Mesafeye ilerlemeden önce rüzgar biraz etrafta dolaştı.
Bu yer sonu görüşüne giremeyecek kadar büyüktü, lakin kişi mesafedeki siyah kuleleri açıkça görebilirdi. En yakındaki siyah kule sadece 0 metre uzunluğundaydı, lakin daha uzaklardaki siyah kuleler, daha uzundu. Wang Lin'in görebildiği en uzaktaki kule 120 metreyi aşıyordu.
Bu siyah kuleler düz bir çizgi oluşturuyordu.
Siyah kuleler siyah taştan yapıldıklarından dolayı oldukça dikkat çekiyordu. Hatta ışık buzdan yansıdığında ve kuleye düştüğünde, hepsi özümseniyordu; hiçbir ışık kuleden yansımıyordu.
Uçan kılıç girdaptan geri çıkıp Wang Lin'in eline dönmeden uçan biraz orada durdu.
Devasa girdabın dışında, Wang Lin ilahi hissini uçan kılıçtan çekerken gözlerini açtı ve kılıcı boyutsal çantasına geri koydu. Biraz düşündükten sonra, ejderha tendonunu çıkardı, salladı, ve şeytan hemen dışarı fırladı. Wang Lin'e bakarken heyecanla sarılıydı, bağırdı, ''Bu sefer kimi öldürüyoruz?... Ehh...bu yer de ne?'' Heyecanlı şeytan etrafına birkaç bakış attıktan sonra afallamıştı.
Hızlıca bölgenin etrafında süzüldü. Ardından devasa girdaba baktı, sonra da geri Wang Lin'e döndü. Ellerini ovuşturdu ve ihtiyatla konuştu, ''Sen...oranın içine gitmemi istiyor olabilir misin? Hayır, mümkün değil! Kesinlikle mümkün değil!''
Wang Lin girdabı işaret edip soğuk bir bakışla şeytana bakarken tek kelime etmedi.
Bu yer tehlikelerle doluydu. Bölgeyi araştırana kadar, içine balıklama atlamayacaktı.
Şeytan hüzünlü bir ifade takındığı esnada, kesin konuştu, ''Kim bilir içeride ne var? Bu lanet yer bana garip bir his veriyor. Gitmeyeceğim. Kesinlikle gitmeyeceğim!''
Wang Lin boyutsal çantasına hafifçe vurdu ve birkaç ruh bayrağı çıkardı. Bütün bunların hepsi başkalarından geliyordu. Wang Lin bayraklardan birisini aldı. Gözleri parladığı sırada uzandı ve Sang Muya'nın ruhunu kavradı.
Geçmişte Wang Lin temelini çalmak için kendi kıdemli kardeşini öldüren Sang Muya'yla karşılaştığında, genç adam önu öldürüp kendi ruh bayrağına mühürlemeden önce birçok şey sormuştu.
Wang Lin'in elinde beyaz bir ışık titreşerek, Sang Muya'nın dehşete düşmüş yüzünü gözler önüne serdi. Wang Lin sağ elini salladı ve beyaz ışık şeytana doğru süzüldü.
Şeytan gözlerindeki açgözlülükle ruha bakarken dudaklarını yaladı ve tereddüt etmeden ruhu sömürdü. Karnını ovuşturduktan sonra, kafasını bir çıngırak gibi iki yana salladı ve söylendi, ''Gitmeyeceğim, yine de gitmeyeceğim!''