Antik Aktarım Dizisi

92 21 0
                                    

Lakin düşünce belirdiği gibi, kayboldu. Gizlice pişmanca iç çekti. O yere girmek için ihtiyaçları olduğu gerçeği olmasaydı, genç adamı bir iç öğrenci olarak alırdı. Ancak, genç adamın sonunda hala hayatta olup olmayacağı tartışılırdı.

O anda, kafasını kaldırıp mesafeye bakarken ifadesi aniden değişti. Wang Lin hemen doğal olmayan bir ruhsal enerji dalgalanmasının mesafeden geldiğini fark etti. Bu dalgalanma son derece hafifti, lakin yoğun bir güçle de doluydu.

Kafasındaki kafa bandanayla gri bir cübbe giyen bilge vari bir figürün mesafeden geldiğini gördü. Bu figürün yüzü kar kadar beyazdı ve soğukluğu gözlerinde görülebiliyordu.

Bedeni gökyüzünden inerken rüzgarda sallanan bir söğüt gibi hareket etti. Elini salladı ve sakince konuştu, ''Duanmu Ji, yeryüzü botum işine yaradı mı?''

Wang Lin'in göz bebekleri küçüldü. Bu figürün gelişim seviyesini tıpkı Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu'nunki gibi göremiyordu. Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu'yla eşitmiş gibi konuştuğunu görüyordu, gelişim seviyeleri yakın olmalıydı.

Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu Duanmu Ji yeryüzü botunu çıkarıp fırlatırken homurdandı, ''Sıçsam daha işime yarardı! Bu bozuk şeyi bir hazine olarak mı görüyorsun? Bedavaya versen bile istemem be!''

Gri cübbeli bilge yeryüzü botunu sağ eliyle yakaladı ve kaldırdı. Bakışları Wang Lin'e düştüğü esnada sakince sordu, ''Neden burada bir Merkez Oluşturma küçüğü var?''

Duanmu Ji gözlerini devirdi ve söylendi, ''Açıkça yapması gereken bir şey var. Hadi gidelim. O yer açılmak üzere.'' Bununla birlikte, hemen büyüyen su kabağını fırlattı. Bir adımla, su kabağının üzerine zıpladı.

Wang Lin bir adım atıp su kabağına zıplamadan gri cübbeli bilgeye baktı. Gri cübbeli geldiğinden beri, ilahi hissi Wang Lin'i incelediğinden son derece ihtiyatlıydı.

Tam o anda, birdenbire Duanmu Ji'den bir ses aktarımı aldı. ''Bu kişi Wang Qingyue. 4.derece bir ölümsüz ülkesinden Yin ve Yang Tarikatı tarafından gönderilen bir elçi. Gelişimi dehşet verici, yanı onu kızdırma.''

Wang Lin'in ifadesi aynı kaldı, lakin içten içe daha da tedbirli bir tavır takındı. Üçlü hızlıca Şeytanlar Denizi'ne atıldı. Wang Lin bütün zaman boyunca soğukça Wang Qingyue'yi gözlemledi. Ayaklarının altında hiç hazine yoktu, lakin su kabağı kadar hızlı ilerliyordu. Bir metre önündeki sis otomatik olarak yanlara hareket ediyordu.

Çok geçmeden, üçü Şeytanlar Denizi'nin derinlerine girdiler. Nan Dou şehri hızlıca önlerinde belirdi, lakin üçü burada durmadı.

Yol boyunca, üçlüyü gören her gelişimcinin yüzü değişti. Bazısı su kabağını tanımış gibi görünüyordu ve saygıyla yanda dikildiler. Sadece su kabağı kaybolduktan sonra hareket etmeye cüret ettiler.

Wang Qingyue'nin sakin ifadesi hiç değişmemişti. Uçarken, yavaşça söylendi, ''Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu'nun şöhreti fena değilmiş. Dış denizde bile seni tanıyacak insanlar var.''

Üçü çok hızlı ilerliyordu, lakin sözler açıkça herkesin kulaklarına ulaşıyordu. Yaşlı adam Duanmu Ji göz gezdirip karşılık verdi, ''İç denizde olsaydık, o zaman beni tanıyan daha fazla insan çıkardı. Bunu gördüğüne göre, daha fazla hakaret etmek istiyor musun?''

Wang Qingyue bakışları Wang Lin'e kayarken kıkırdadı ve Duanmu Ji'ye karşı konuşmaya başladı, ''Bir Merkez Oluşturma gelişimcisini o yere götürüyorsun. Ölmesini mi istiyorsun?''

Duanmu Ji sakince yanıtladı, ''Bu serseriyi küçümseme. Üçüncü alemde oldukça işimize yarayabilecek olan Ölümün Fısıltısı'nı biliyor.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin