Uçurumun Soğuk Çekirdeği

184 29 0
                                    

Wang Lin'in aklına aniden çılgınca bir düşünce geldi. Bir gün, bir aile akşam yemeği yerken, felaketle yüz yüze gelmişlerdi. İnsanlar karşılık verecek zamanı bulamadan, bütün şehir yok olmuştu.

Bu noktada, soğuk enerji şeritleri, kalıntılarda belirmişti. Bu enerji katılaştıkça katılaştı, ta ki katıymış gibi hissettirene kadar.

''Kalıntıların boyutuna bakarsak, şehrin nüfusunun en azından 10 milyon olmasından korkmadım değil. On milyon insanın mezarı... Yeraltı Yükseliş Tekniği'ni kullanmak için en iyi yerlerdir birisini buldum.''

Si Tu Nan, aşırı fazla Yin enerjisi olan yerlerle ilgili önemli detayları Wang Lin kapalı kapı eğitimi yaparken açıklamıştı. Yin bölgelerinin 4 tipi vardı. Bunlar: Cennetsel Yin Enerjisi, Yeryüzü Yin Enerjisi, Gizemli Yin Enerjisi ve Yeraltı Yin enerjisiydi.

Yeraltı Yin'i en kolay bulunanıydı. Nerede ölüm çoksa, orada fazla ölüm Yin'i olurdu.

Gizemli Yin Enerjisi biraz daha zor bulunuyordu. Sadece aşırı soğuk yerlerde ortaya çıkıyordu.

Yeryüzü Yin enerjisini bulmak daha zordu ve tamamen şansa dayanan bir olaydı. Sonuçta, Yeryüzü Yin enerjisi, yeryüzündeki boşluklardan yayılan Yin'di.

Cennetsel Yin enerjisine gelirsek, temel olarak bulmak imkansızdı. Cennetsel Yin enerjisini bulmak için, yeryüzü Yin enerjisini, gizemli Yin enerjisi ve yeraltı Yin enerjisini aynı anda bulunduran bir yer gerekiyordu. Eğer bu üç enerji bir araya gelirse, cennetsel Yin enerjisine dönüşürlerdi.

Daha yüksek kalite Yin, gelişimcilere daha çok faysa sağlardı.

Wang Lin hemen sağ eliyle bir mühür oluşturdu ve ilahiye başladı. Aniden, kırmızı ışık noktaları, kırmızı bir ışık topu oluşturana kadar bir araya toplandılar.

Bu özellikle Yin enerjisinin kalitesini test etmek için kullanılan bir teknikti. Işığın rengine göre, birisi burada ne tip Yin enerjisi olduğunu belirleyebilirdi. Işık topu mor, siyah, gümüş rengi veya kırmızı olabilirdi, sırasıyla eşleşmeleri de şu şekildeydi; mor renkli olursa cennetsel Yin, siyah renkli olursa yeryüzü Yin'i, gümüş rengi olursa gizemli Yin ve yeraltı Yin'i olması için de kırmızı.

Si Tu Nan ayrıca, ölçüsüz Yin enerjisinin aynı türleri arasında bile, sıradan, iyi, yoğun ve olağanüstü Yin olarak dört farklı kaliteye göre sıralandığını söylemişti.

Her seviye on dereceye bölünüyordu.

Genel olarak, sıradan Yin enerjisinin derece 3'ü Yeraltı Yükseliş Tekniği'ni uygulamak için yeterliydi. Sıradan derece 8 ise gelişim hızını arttırmak için yeterliydi.

Kırmızı ışık topu belirdikten sonra, ışıldadıkça ışıldadı. Sonunda, 5 kez parlamıştı.

Wang Lin çenesine dokundu. 5 kez parlaması, bu alanın sıradan derece 5 yeraltı Yin enerjisine sahip olduğu anlamına geliyordu.

Bir süre düşündükten sonra, tek kelime etmeden kalıntıların merkezine doğru ilerledi. Merkeze yaklaştıkça çevresindeki Yin enerjisi daha da yoğunlaşıyordu. Yin enerjisi, sanki su altında yürüyormuş hissi yaratacak kadar yoğundu. Sadece birkaç yüz adım atmıştı ancak çoktan nefes alamıyormuş gibi hissediyordu

Wang Lin'i takip ederken ışık topunun ışığı daha da parlak bir hal alıyordu. Şu anda bu alan sıradan derece 8'di.

Wang Lin durmadı ve birkaç yüz metreyi aşkın bir mesafe devam etti, ta ki, devasa taş boncuğun yıkıntısının önüne gelene kadar. Daha fazla ilerleyemiyordu. Yin enerjisi şeritleri bedenine girmeye başladı. Kan damarları acı hissiyle kaplanmış ve ruhsal enerjisinin kontrolünü kaybetmeye başladı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin