Chłopak właśnie wiezie mnie do domu kiedy sobie przypomniałam, że właściwie niczego się o nim nie dowiedziałam. Gdzie ja z kolei opowiedziałam mu jakie są relacje po miedzy mną i Seanem oraz moją macochą, opowiedziałam mu jak spędzam czas a on?
-A ty Lu? co lubisz robić w wolnym czasie?
Spojrzał na mnie zdziwiony, chyba musiałam go wyrwać z jego własnego świata.
-No zapomniałam ciebie spytać, przepraszam.
Mruknęłam czerwieniąc się, ugh Ros, ale ty jesteś głupia.
-W wolnym czasie opiekuję się siostrą, dużo czasu spędzam z chłopakami, mamy dużo prób zespołu, piszemy razem teksty piosenek, ale czasem też musimy się wyluzować więc gramy w fife albo idziemy na imprezę, no i um, od jakiegoś tygodnia pomagam takiej dziewczynie z sąsiedztwa z matmą.
-Dziewczynie?
-O tak - uśmiechnął się zadziornie pokazując przy tym swoje prościutkie siekacze - ma osiemnaście lat, blondynka z długimi włosami i ma taki idealny biust i tyłek, musisz ją zdecydowanie poznać.
-Myślisz, że skoro jestem młodsza to możesz się mną zabawić?
Podniosłam zdenerwowana głos i zaczęłam się odpinać.
-Rosie co ty robisz?
Zmarszczył brwi nie bardzo rozumiejąc sytuację.
-Chcę wysiąść - warknęłam- nie widać? Zatrzymaj ten pieprzony samochód!
Blondyn tylko westchnął i odpowiedział spokojnym głosem.
-Tylko żartowałem księżniczko, pomagam dziewczynie ale ona ma trzynaście lat, to córka koleżanki mojej mamy, ale miło widzieć, że jesteś aż tak o mnie zazdrosna.
Zaśmiał się wesoło a ja mu przywaliłam w ramię.
-To nie było śmieszne idioto, masz zakaz całowania mnie przez tydzień.
-No Ros nie, przepraszam, to się nie powtórzy.
Powiedział błagalnym głosem a ja zaczęłam się śmiać.
-Kara musi być kochaniutki!
-Dobra - powiedział naburmuszony- ale jak ty będziesz chciała mnie pocałować to ci się nie dam.
-Dam sobie rade, o mnie się nie martw.
Powiedziałam ze śmiechem na co on popatrzał na mnie z żalem w oczach, to będzie długi tydzień.
###
CZYTASZ
Lov u Ros
Hayran KurguCzy jeden głupi esemes wysłany przez pomyłkę po pijaku może zbliżyć do siebie dwójkę ludzi? Opowieść z dużą ilością humoru, przynajmniej taką mam nadzieję. Na początku wszystko jest pisane w formie sms ale potem się to zmienia a po wiadomościach zo...