Pół roku później..
-Ał Alice to boli!
Wykrzyczałam już wyraźnie zdenerwowana, rozumiem, że to jeden z najważniejszych dni w moim życiu i takie tam no ale ta kobieta nie daje mi spokoju od około sześciu godzin.. depilacja, czesanie, malowanie, paznokcie..
-Już, już chwil..
-Ała! Kurwa Alice!
-Już, już! Skończyłam! Możesz się obejrzeć.
Wstałam niechętnie i podeszłam do lustra ale to co w nim ujrzałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania...
Moja twarz została wykonturowana a oczy podkreślone są brązami i zakończone idealnie wytuszowanymi rzęsami.
Włosy mam spięte w wysokiego koczka z którego wychodzi welon a co do sukienki... sukienka zdecydowanie robi tutaj największe wrażenie, na serio zaparło mi dech w piersiach a widzę ją po raz pierwszy ponieważ Alice sobie wymyśliła, że to ona ją zaprojektuje i pokaże dopiero.. no właśnie teraz, na początku nie byłam przekonana co do tego pomysłu ale teraz widzę iż było warto.
Gorset ma dekolt w serduszko a sam cały składa się z kryształków natomiast dół zrobiony został z tiulu dzięki czemu wyglądam niczym księżniczka disneya, jednym słowem - idealnie.
-JESU DZIEWCZYNO NIE PŁACZ! TYLE GODZIN ZAJĘŁO MI STWORZENIE EFEKTU WOW.
-Dobrze już dobrze-wychlipiałam próbując powstrzymać łzy- chodź no tu.
Przyjaciółka uśmiechnęła się szeroko zamykając mnie w swoich ramionach.
-Kochanie trzeba się.. O ja pierdole!- zagwizdał mój ojciec- widać po kim odziedziczyłaś geny, wyglądasz zajebiście córuś.
-Dziękuję tato.
Uśmiechnęłam się szeroko w jego kierunku co odwzajemnił ale oczywiście musiał popsuć tą chwile wiecie ojciec- córka i w ogóle tekstem:
-Zbieraj się już lepiej bo ten dzieciorób to zaraz umrze tam.. to znaczy nie miałbym nic przeciwko pozbyciu się jego zwłok..
Zamyślił się chwilę rozważając czy mnie już zaprowadzić do ołtarza czy lepiej zostawić mojego narzeczonego na pastwę losu, uhhh tato.
###
Zostałam nominowana do LA przez Yxzcv18 Danke!
1. Skąd pomysł na opowiadanie/opowiadania?
Dużo sytuacji w opowiadaniu to po prostu sytuacje z mojego życia a reszta samo mi jakoś przyszła do głowy.
2. Jaki język obcy najbardziej lubisz?
Angielski.
3. Ulubiony przedmiot szkolny?
Angielski.
4. Na czym najczęściej piszesz?
Wcześniej był to telefon ale dziś w końcu dostałam laptopa więc to się mieni hihi.
5. Ulubiona piosenka?
Odpowiadałam na to pytanie w poprzednim la :)
6. Ulubiona seria książek?
A mogę podać kilka?
Jeśli tak to na pewno bd to saga Zmierzch, Igrzyska śmierci, Niezgodna, Oddechy, Szeptem.
7. Najbardziej żenująca historia z twojego życia?
O matko, za dużo mam takich historii, moje życie to przypał.
Ostatnio np na domówce zepsuła się furtka, spieszyłam się na autobus, przeszłam przez płot rozerwałam spodnie na tyłku( okazało się, że brama obok była otwarta..whatever) no i jechałam tak przez całą wawe a mało tego zasnęłam w miejskim. NAPISZCIE W KOM. O SWOICH ŻENUJĄCYCH HISTORIACH I PRZYPAŁACH HEHE
8. Pięć informacji o sobie..
No to ten 1. Za dwa tygodnie kończę 17 lat. 2 Mieszkam w łebie ( kojarzycie ekipa z waarszawy summer camp? no właśnie...). 3 W gimnazjum ciągle zasypiałam na lekcjach, raz zasnęłam na ławce bez oparcia na apelu na sali i pani dyrektor potem do mnie podeszła z pytaniem o której kłade się spać... 4. Kocham soje i tofu. 5. Nie potrafię pstrykać palcami i gwizdać.
9.Częściej oglądasz tv czy yt?
youtube.
10. W jakim województwie mieszkasz?
Pomorskie.
11.Dlaczego zaczęłaś pisać?
Odpowiadałam na to w poprzednim la :)
CZYTASZ
Lov u Ros
FanfictionCzy jeden głupi esemes wysłany przez pomyłkę po pijaku może zbliżyć do siebie dwójkę ludzi? Opowieść z dużą ilością humoru, przynajmniej taką mam nadzieję. Na początku wszystko jest pisane w formie sms ale potem się to zmienia a po wiadomościach zo...