59.) "Trest"

611 49 4
                                    

O několik dní později...

O několik dní později

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nyssa

Jakmile jsem se zcela zotavila a nabrala zpět své síly, byla jsem povolána ke svému otci. Sara mne nesměla doprovázet, zřejmě se jednalo o útok na mou osobu. Nic si nepamatuji a tak zřejmě nijak nebudu nápomocná.

Stráže nás nechali o samotě. Ra's postával u Lazarovy jámy, vyčkávala jsem na jeho slova. ,,Jsem rád, že jsi v pořádku, mé dítě" pronesl chladně, nijak neprojevuje city. Kdyby se tak stalo, byl by totiž zranitelný. Co mi ale popsala Sara, bylo i na něj zvláštní. Nejdříve mne nechá v bezvědomí u jeho nohou a poté si přijde a dožene jej skoro k slzám pohled na mou bledou tvář? Jeho způsoby jsou pro mne nepochopitelné. A to zde vyrůstám a jsem na toto zacházení již zvyklá.

Nic jsem mu na to neodpověděla a vyčkávala na důvod, proč si mne zavolal. Jistě ne jen aby si mne prohlédnul. Přikrčil se a svou dlaň ponořil do léčivé vody Lazarovy Studny. Činila jej téměř nesmrtelným, nepřemožitelným.

,,Damien Darhk" vyřkl jisté jméno mne velice známé. Byl to muž odvlečen spolu s ním do Nanda Parbatu. Stali se jezdci původního Ra'se. Zbraně a jednoho dne si Démon vybral jeho otce, aby jej následoval. Měl zabít svého přítele, ten však utekl i s léčivou vodou a svými stoupenci. Dnes vede organizaci na způsob Ligy Stínů.

,,Znovu dělá problémy?" optala jsem se. Způsoby tajemného muže jsou obestřeny kouzly, i kdyby se mu otec postavil, neměl by šanci. Prastaré kultury jsou příliš mocné a pohltí každého, kdo se k ní jen přiblíží. Damienovi naprosto zamlžil úsudek.

,,Pokusil se mě obrat o nástupce" zavrčel naštvaně a vstal. To on mne nechal otrávit a následně zabít? Jsou to jeho způsoby to ano. Ale proč teď?

,,Jaký měl důvod?" nechápala jsem stále. Otec sešel z pozadí na světlo směrem ke mne. Nikdy jsem Damiena neměla tu čest vidět osobně nebo jej poznat. A doufám, že u toho i zůstaneme, jde z něj strach. Z jeho moci a síly, která je těžko dosažitelná.

,,Uznal, že jsi nyní v oslabení a bude snazší se tě zbavit. A když se mu to nepovedlo prostřednictvím jedu, poslal svého muže, aby svou práci splnil tak, jak měl" osvětlil mi situaci. Nechápala jsem však, proč stál za myšlenkou, že jsem slabší než jindy. Muž, kterého jsme díky Saře zajali musel promluvit. Nedivím se, otec je trpělivý a v mučení zrádců se vyžívá.

,,Měl snad důvod ke svým činům?" přiblížil se těsně ke mne. Nejsem zvyklá na takovou jeho blízkost, neměla jsem odvahu pohlédnout mu do očí. Byly temné a nekonečné. V mnoha ohledech mne podobné.

,,Ne" odsekla jsem sebevědomě. Cítila jsem jeho dech na své tváři. Stále jsem byla silná, věděla jsem, že mi neublíží. Jen používá nátlak, aby dostal nejhlubší odpovědi. Ale ani já i nyní neznám. Nejsem v oslabení vůči minulosti. I když sama nechápu jak mne ten jistý muž mohl přemoct v našem úkrytu a ještě když jsme byly dvě. Nemohla jsem si vzpomenout, měla jsem jen tmu a mlhu před očima na ty dny.

,,Dobrá" šeptnul a ustoupil o dva kroky. Následně se vydal zpět ke svému trůnu. ,,Jsem si jist, že se o to již znovu nepokusí. V brzké době vás opět budu moci vyslat ven" oznámil mi a mi poskočilo srdce. Těšila jsem se, pocítit opět čerstvý vzduch ve svých plicích. Chyběla mi volnost a nevázanost.

Pokývla jsem hlavou a rozhodla se odejít. Mé kroky se rozléhaly místností. Těsně přede dveřmi mne ale jeho hlas znovu zastavil. Stočila jsem svůj zrak k němu. ,,Ta-er al-Sahfer odvedla skvělou práci" odvětil tiše. Bylo vidět, že to myslí upřímně, však dalo mu práci říci takovou věc nahlas. Potěšilo mne to, letmo jsem se usmála. Poté jsem se mlčky vydala zpět za zmíněnou osůbkou.  




The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat