Nyssa
Už je to několik týdnů od útěku Sáry a já se nemohla nijak hnout z místa. Otec mne záměrně neposílal z pevnosti a veškerou mou práci zastávali jiní. Nenáviděla jsem jeho postoj vůči mne a hlavně lži, jež byly i pod jeho úroveň.
Dokud to on nepřiznal, jako by to nevěděla celá liga. I když by nebyl jediný, jež by pravdu neznal. Nikdo z mužů či málo žen nesměl říci ani slovo. Příkladem byl Mirai, jakožto chodící duch mezi zdmi pevnosti. Neviděla jsem jej a když už, tak se otočil a vypařil.
Ra's se mi vyhýbal a já s ním neměla potřebu mluvit. Bylo by to jako obvykle- zcela zbytečné. Vždy má své způsoby, jak se vyhnout přímému hovoru o mne, jakožto své dceři. I když má vše pod palcem, v tomto zaostává. Jsem pro něj výhradně bojovník.
Jeden z důvěrníků Ra'se měl za úkol sledovat jeden vysoce postavený cíl v Beijingu- vládní zaměstnanec v Číně pracující pro našeho nepřítele z Japonska. Samotná hlava démona je od včerejšího večera mimo Nanda Parbat a tak jsem nyní zde nejvýše postavená- i když všichni měli své rozkazy.
Co se týče daného muže, vrátil se o několik dní dříve, než by měl. A tak informace byl nucen podat mne, jakožto Dceři jeho pána.
,,Mluv" pobídla jsem jej a pozorně sledovala jeho pohyby. Již dlouho jsem nebyla na vysoké pozici pevnosti. Ra's odsud neodjíždí bezdůvodně.
,,Cíl byl bez problémů zbaven života a na přání R'as al ghula jsem odcizil i všechny možné spisy" podával mi velké stohy papírů. Já pokývla hlavou a tím jej propustila, další podrobnosti o tomto případu ať povykládá mému otci.
Vydala jsem se do mých komnat a usadila ke stolu. Nemohla jsem odolat a zabrouzdala v několika papírech, většina z nich byla pro mne zcela bezvýznamná, ani vlastně netuším, proč otec ty spisy chtěl.
Otočila jsem na další stránku a tam na mne vykoukla fotografie, vše uvnitř mne se sevřelo a měla jsem co dělat, abych něco nevykřikla. Z malého okýnka na mě koukala modrooká žena se sněhově bílými vlasy.
Vše ostatní jsem odložila a začetla se do několika řádků, popisující obvinění Chien, postupy stopování i následné polapení ve Starling City jistým samozvancem v zelené kápi. Zprudka jsem se zamračila nad tímto faktem.
Můj pohled sjel ještě níže kde bylo datum a čas převozu této vysoce nebezpečné ženy. Také postup a počet mužů ji hlídajících.
V ten moment mne ani nenapadlo nic lepšího než se sebrat a vydat na druhou stranu Asie. R'as se měl vrátit za tři dny a to už bych snad měla být zpět, takže nepotřebuji jeho svolení.
Bohužel jsem si neuvědomila, že zde není nikdo, kdo by mohl za mne převzít velení v pevnosti. Matně jsem vzpomínala na jméno, vyřčené při zvolení nového zastupujícího mého otce, když jej Mirai zradil- dá se říci.
Sarab, naskočilo mi v hlavě a bez váhání jsem vyšla ven do chodeb. Než bych tohoto muže našla, uběhl by čas, který mi ještě zbývá do vrácení hlavy démona. Poslala jsem tedy zprávu po strážích a ti se o ostatní postarají. Snad to nováček zvládne.
Poté jsem bez váhání popadla daný spis, své zbraně a několik dalších nezbytností na malý výlet do hlavního města Číny. Beru to jako odreagování a Chien mne zná, potřebuji i její pomoc...
ČTEŠ
The Canary
FanficDlouhý lesbický román- Kniha první.. "Už nejsem ta malá milovaná holčička. Už dávno nejsem tou dívenkou ze střední školy, co neposlouchala rodiče a tajně chodí s klukem vlastní ségry. Dospěla jsem. Stala jsem se zabijákem." by Lucyalghul