Nyssa
Postupovali jsme vpřed v taktickém seskupení. Asasíni měli rozkazy ode mě, já od Sary a ta od Olivera. Štvalo mě, že to celé řídí, obvykle se podřizuji jen otci a zbytek je čistě na mých rozhodnutích. Zatím jsme ale neměli žádný větší konflikt a tak jsem přehlížela.
Lidé zběsile utíkali a pozorovali nás jen z dálky u východu tunelu. Někteří se strachem, jiní s obdivem a další s nepochopením. Nemohou tušit, co jsou zač ozbrojení muži v černých kápích, znali však zeleného Arrowa a blondýnku, kterým věřili. Sara zde byla za hrdinku a já jsem na ni byla pyšná. Je lepší než jen zabiják v masce. A já díky ní také.
,,Žádné smrtelné rány! Nechte působit ten lék!" poručil Oliver. V dálce jsme spatřili muže v pruhovaných maskách barvy oranžové a černé. Bylo to symbolické, neptala jsem se na detaily Sladeovy zvrácené mysli.
Zaměřila jsem je svým ostrým pohledem a napočítala jich něco okolo třiceti, možná až čtyřiceti vojáků. Nemám zdání, jak se to Wilsonovi podařilo. Hrozba však musela být odvrácena a to velmi rychle.
,,Připraveni?" optal se Arrow, jakmile nás nepřátelé zpozorovali. Vrhli se prudce proti nám a nic jiného je nezajímalo. Měli rozkaz zbavit všech, kteří se jim postaví do cesty.
,,Připraveni?!" křiknul znovu, v tom se vůči mne Sara ohlédla a já k ní letmo přikývla. Vše bude v pořádku, věřím tomu. I když teď jdeme do boje, kterého by se leckdo zalekl.
,,Palte!" jeho hlas se rozlehnul po celé stavbě. Ihned jsem sáhla po šípech. Mnoho z nich padlo, přesto jsme se nemohli vyhnout přímému boji. Pět Asasínů se vydalo do přímého kontaktu a dva všechny kryli hlavně díky odstupu.
Také jsem splynula se zdí a snažila se krýt spojence. Přesné míření nyní bylo důležité a já se zcela soustředila. Muži padali k zemi jeden za druhým a já se rozhodla jít do větší akce.
Šlo to těžko, oháněla jsem se všemi směry a neulehčovalo mi to vědomí, že nikomu z nich nesmím více ublížit. Stále jsem se držela v blízkosti Sary a hlídala záda jak sobě, tak jí.
ČTEŠ
The Canary
FanfictionDlouhý lesbický román- Kniha první.. "Už nejsem ta malá milovaná holčička. Už dávno nejsem tou dívenkou ze střední školy, co neposlouchala rodiče a tajně chodí s klukem vlastní ségry. Dospěla jsem. Stala jsem se zabijákem." by Lucyalghul