Sara
Postupovali jsme mezi zničenými budovami v Glades. Najednou se však Nyssa zastavila. ,,Co se děje?" nechápala jsem, ostatní muži nás jen slepě následovali.
,,Ztratila jsem signál.." zamračila se naštvaně. ,,Ta holka musí být dobrá" ušklíbla se ke mě. Mluvila jsem o týmu Arrowa, nezbylo mi jiného.
,,To nevadí.." vzhlédla jsem k osvětlené budově necelý blok před námi. Nyssa očividně netušila, kam tím mířím.
,,Vím kde se skrývají" kývla jsem ke klubu, do kterého nejspíš dlouhou dobu nikdo nevkročí. Vše okolo bylo zdemolováno. Ležela zde i nějaká těla.
Prošli jsme okolo jako nic. Nebála jsem se, že nás zde někdo uvidí. Vedla jsem osmi člennou skupinu zabijáků přímo hlavním vchodem do Verdantu a zároveň tajného úkrytu zdejšího samozvance.
,,Tak tady se ukrývá? Pěkné místečko" ušklíbne se brunetka po mém boku. Slepou chodbou k pancéřovaným dveřím na dost bezpečný zámek. Já s tím neměla problém.
,,Znáš kód?" nemohla si odpustit šibalský úsměv a já její poznámky ignorovala. Měla dobrou náladu, těšila se, až Olivera znovu uvidí. Vyhrála boj, který jsem já zahájila.
Odemkla jsem a troufale vešla. Zezdola se linuly známé hlasy. Nyssa kráčela sebevědomě za mými zády. Vše zde bylo taktéž zničeno. Nejspíše to tady Slade objevil.
,,Potřebujeme celou armádu, abychom mohli trefit lékem všechny Sladeovy muže" namítal Diggle a i když jsem netušila, o čem byla původní konverzace, bylo mi jasné, že se jim budeme hodit. Jistě byl zoufalý.
,,Já vím!" ozve se docela troufale Nyssa a její hlas se roznesl po celé místnosti. Moment překvapení byl v tahu. Jistě si to nemohla odpustit. Oliver byl ihned u nás a miřily na nás dvě hlavně zbraní. Ne že by měli John nebo jeho ex šanci.
,,Proto jsme armádu přivedly" dodala. Její úsměv se nemohl rovnat ničemu a co teprve výraz muže v zeleném. Jen jsem si nad tím povzdechla.
,,Ježiš Saro, mohla jsi zavolat že jsi pozvala.. pět..šest..sedm vrahů do našeho přísně tajného úkrytu" vyřkla Felicity s šípem v dlani. Jen jsem jí věnovala úsměv a položila přátelsky dlaň na rameno. Dcera démona si ji pobaveně sjela pohledem, nemohla jsem tomu uvěřit, ponižující.
,,Co tady dělá?" zamračil se Oliver po chvíli ticha a kývnul té, jež jsem přišla spolu se mnou. John s ženou po jeho boku, složili pistole. I tak by jim byly nic platné. Muselo mu to být jasné, ví čeho jsem schopná já i Nyssa, natož dalších sedm mužů.
,,Požádala jsem ji, aby přišla" přistoupila jsem k němu blíž. Provrtával mne pohledem. Vtělení démona si neodpustila rázný krok k blondýnce s brýlemi. Po celou tu dobu ji sledovala.
,,Jsem Nyssa, dcera Ra's al ghula. Dědic démona" objasnila jí svůj původ. ,,Felicity Smoak. MIT, ročník 2009" odsekla jí Felic a já myslela, že bouchnu smíchy. Na to však nebyl čas. On si mne odvedl stranou.
,,Tak tam jsi šla? Do Nanda Parbatu?" zuřil. ,,Nechtěla jsi být se mnou, aby ses mohla vrátit k ní?" okamžitě si to vyložil. Bylo mi jasné, že jej to napadne.
,,Nejsem s ní a dělám to pro město! Přiznej si už, že kdybych neodešla, byl by jsi vyřízený!" můj hlas měl výhružnou barvu. ,,Přestaň myslet jen na sebe, ale konečně i na ostatní!" prskla jsem po něm a přesto jsem uvnitř cítila, jako by na tom nebylo něco pravdy.
,,Takže Liga Asasínů? Jsou to žoldáci Saro. Ať ti slíbili cokoliv, bude to mít svou cenu" syknul Oliver. Nyssa nás však nenechala o samotě.
,,Nemusíš si dělat starosti, protože jsem už zaplatila" odsekla jsem mu a vrátila se mi vzpomínka na nelítostný soud Ligy. Rány se mi ještě zdaleka nezahojily.
,,Slíbila jsi, že se vrátíš" šeptnul nevěřícně. ,,Hele, já udělám cokoliv, abych ochránila své milované a doufala jsem, že ty to pochopíš. Zvlášť po tom, co se stalo..." zastavila jsem se při vzpomínce na paní Queen.
,,Ollie, moc mě mrzí to, co se stalo s tvou matkou" šeptla jsem docela zničeně touhle zprávou. V lize se nic neutají, zvlášť, když byla jedním z mnoha zdrojů celé organizace.
,,Jsem ochoten udělat, co je třeba, ale to neznamená, že budu chladnokrevným vrahem, Sáro!" snažil se mne přemluvit, ale neměl na výběr. Obchod už byl zpečetěn.
,,Když chceš s nemyslitelným bojovat, musíš být ochoten nemyslitelné udělat" odsekla jsem mu tvrdohlavě. Nemohl nic dělat a stále si to nepřipouštěl, ostatně jako všechno kolem.
Nyssa
Blondýnka střední postavy mi přišla velmi zajímavá. Ne však tak, jako Oliver Queen. Stále jsem měla v hlavě to, že se Sara vrátila do Nanda Parbatu a podle jeho reakce o tom on neměl ani tušení.
Vnímala jsem jejich slova, Oliver jistě pohrdal celou Ligou Asasínů a hlavně mnou. Bodlo mne u srdce její tvrdé oznámení, že se mnou není a přesto mne povzbudil fakt, že s ním také nebyla svázaná.
,,Možná mou pomoc nechcete, pane Queene, ale my známe odpověď na otázku, kterou nezbytně potřebujete" navrhla jsem a Sara přesně věděla, kam tím mířím.
,,Musíme najít Sladeovu základnu" kývla hlavou a já souhlasila. Arrow mne probodával pohledem, jak to jen šlo a kdyby jím mohl vraždit, nejspíše už zde dávno nestojím na svých.
,,Slade Wilson a Isabel Rochevová využívají vaši bývalou kancelářskou budovu" má slova byla mířena spíše k mé milované, než k němu. Přesto jsem mu odpověděla na něco, co potřeboval nutně vědět. Ihned se vydal za svými společníky a já k Saře.
,,Měla by ses převléknout" kývla jsem k civilu, ve kterém stále ještě byla. Ona se ohlédla.
,,Jistě, úkryt není daleko. Sejdeme se u kanceláří, pošli mi instrukce" snažila se chovat stále chladně, avšak viděla jsem jí to na očích. Bojovala s tím, nešlo jí to tak lehce jako tehdy v Nanda Parbatu. Dostala jsem naději.
Přikývla jsem k souhlasu a mezitím, co ona se vydala ke skrýši, já za Queenem pro informace o průběhu akce. ,,Uděláme to po mém" oznámil mi zcela jednoznačně.
,,Liga nebere zajatce" připomněla jsem mu známý fakt. Přesto na něj nebral ohledy. ,,Dnes večer ano" zněla jeho poslední verze.
,,Já se Sarou vyčistíme horní patro a výtah. Slade nebude čekat někoho jako jste vy, takže budete momentem překvapení. Vtrhnete tam ze shora" vysvětlí. Přišlo mi to jako dobrý plán. Stejně bych nemohla nesouhlasit, jsem vázaná slibem k Saře.
,,Fajn" přikývla jsem a přetlumočila to mým mužům. Ti vše brali jako samozřejmost, pro ně jsem byla šéf já. Okamžitě se vydali k východu a já za nimi.
"Jdeš do toho s Queenem, já jsem moment překvapení" sepsala jsem jednoznačnou zprávu a nechala odeslat. Poté jsem se vydala za nimi...
ČTEŠ
The Canary
FanfictionDlouhý lesbický román- Kniha první.. "Už nejsem ta malá milovaná holčička. Už dávno nejsem tou dívenkou ze střední školy, co neposlouchala rodiče a tajně chodí s klukem vlastní ségry. Dospěla jsem. Stala jsem se zabijákem." by Lucyalghul