36.) "Náhodná oběť"

552 47 0
                                    

Nyssa

Vloupat se do věznice Miami je nemožné. Natož abych se pak dostala bez úhony ven. Bylo možné jedině dostat se dovnitř jako vězeň a pak způsobit takový chaos, že se vypaříme obě dvě. Ale nejhorší je, že nevím kolik má Sara času a tak byla každá minuta drahá. Po nějaké chvíli pozorování němých dozorců venku kolem budovy, jsem se rozhodla se vypařit. Vydala jsem se zpět do úkrytu. Musela jsem provést něco strašného a to tak "nenápadně" aby mne do dne našli. Napadla mne jedna jediná myšlenka a to- zabití člověka. Nebyl čas na přemýšlení a rozmýšlení. Musela jsem vymyslet něco, co bude určitě kriminálka řešit prioritně. Pohlédla jsem z okna a létala očima všude po městě. Uviděla jsem nějaké světla a zaměřila jsem se na to dané místo. I přes zdi budovy jsem slyšela tlumenou hudbu a v tu chvíli mne to trklo. Táhla jsem do kapsy svých kožených kalhot a vytáhla malou lahvičku s jedem Chřestýšovce Tibetského. Zcela klasický jed, typický pro Ligu Asasínů. Vydala jsem se splnit můj plán...

Bloudila jsem davem mnoha a mnoha opilých lidí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bloudila jsem davem mnoha a mnoha opilých lidí. Tančili a bavili se. Mi to přišlo nemožné- vůči mne. Očima jsem přejížděla po několika z nich a vybírala si svou oběť. Muselo to mít smysl a rozhodla jsem se pro ženu. Ta bude na jed reagovat rychleji než statný muž. Po nějaké době obcházení baru mne to přestalo bavit a tak jsem se vydala na záchodky. Byly zde pouze dvě ženy a jedna z nich právě zašla do kabinky. Využila jsem situace a nenápadně se k blondýnce v bílých šatech přikladla. Prohlížela jsem se v zrcadle a vyčkávala na příležitost. V tom jí z ničeho nic zazvonil telefon a já se pousmála. Odvrátila se a poodešla. Já využila situace a sáhla jsem po její očních kapkách, které se právě chystala použít. A následně jsem odšroubovala zátku a přimíchala k léku i jed. Stihla jsem to jen tak tak a schovala jsem lahvičku s jedem za záda. Následně jsem do ní "nemotorně" narazila. ,,Oh promiňte" okamžitě se omluvila a já se falešně usmála. ,,To nic" vydala jsem se k východu. Ještě jsem se otočila a ujistila se, že si to kápla do oka a následně se vydala rychlým krokem pryč. Musela jsem se chovat primitivně a nad ničím nepřemýšlet. Což bylo hodně těžké, jelikož můj účel nebyl nenechat se chytit, ale pravý opak. Policie mne musela najít. Když v tom se mi slabě zatočila hlava a já si v tu chvíli uvědomila, že mám stále lahvičku s jeden v ruce. Otevřenou. ,,Sakra" proklela jsem se při zjištění, že jsem si jí pár kapek vyprskla na kůži. Nic to nebude, ale asi tak půl hodiny mi nebude nejlépe. Opřela jsem se o zeď a proklínala se za svou nepozornost. Poté mne ale napadlo- takhle mne vystopují. Budu mít stejné příznaky jako tak žena. Musela jsem se snažit o to, aby mne viděl někdo, koho budou vyslýchat. Barman? Ne, bar byl moc daleko a tak daleko bych se nedostala aniž bych se nezhroutila. Spatřila jsem jen pár kroků ode mne východ. Poslíček, napadlo mne a já se podél zdi i s její pomocí dostala až ven. Obklopil mne čerstvý noční vzduch, což mi velice pomohlo. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se udat nohám určitý směr, i když to nebylo nejlehčí. Vydala jsem se nemotorně k muži, který stál a vyčkával na zákazníka u žlutého auta. ,,Chci ho přednostně" dostala jsem ze sebe. ,,Nepotřebujete pomoci paní?" optal se a přidržel mne. ,,Chci ten taxík" zopakovala jsem a on mi tak pomohl nastoupit. Auto se rozjelo ,,Sklad 312" řekla jsem. On se zmateně otočil dozadu. ,,Nechcete spíše do nemocnice?" optal se zmateně a já mu odprskla, že ne. Po nějaké chvíli už jel danou ulicí kousek odsud. Už jsem jen doufala, že mi tohle složité šachování a zahrávání si s vlastním životem vyplatí...

The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat