65.) "Přistupuji"

519 48 0
                                    

,,Nesmíme se k nikomu vázat, to přece moc dobře víš" stál si za svým, ale já byla ochotná jej i zabít, abych svou milovanou ochránila. Nyní jsem však neměla moc na výběr, když mne držel pevně v sevření. Měla jsem obavy z toho, co se bude dít nadále.

,,Prosím, Mirai" v mých očích se zrcadlila lítost a smutek. Sara mi byla drahá, více než cokoli na světě. Nemohla jsem o ni přijít, nedokázala jsem si to představit. Nedokázala jsem myslet na nic jiného než jen na ni.

Doufala jsem, že mé city Mirai pochopí. Byl to věrný přítel a sám byl odloučen od milované a syna před několika desítkami let. Neměl na výběr, Ra's jej zvolil pro jeho statečnost a sílu. Utkali se na jedné z otcových návštěv přátel. Vyhrožoval jejich smrtí, pokud s ním neodejde.

,,Dobrá" hlesl nakonec a mé srdce se na okamžik zastavilo. Nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem právě slyšela. Opravdu to myslí vážně? Opravdu bude na mé straně, i když může přijít o hlavu za držení takového tajemství?

,,Ale až se to provalí, budu mlčet" odřekl a to mi přišlo fér. Kdo by se také přiznával ke spolčení proti zákonům Ligy a proti vůli Ra'se? To ani já ne, ale neměla jsem na výběr. Láska, chtíč a vášeň jsou silnější.

Přikývla jsem k souhlasu a tak mne pustil. Následně mi podal ruku a já vstala z chladné podlahy. ,,Má slova se vždy vyplní, mysli na to" vyřkl tiše ještě a následně se vydal chodbou pryč. Zmizel za rohem a já se za ním ještě dlouho dívala.

V tom jsem uslyšela rychlé kroky, běh za mými zády. Prudce jsem se otočila. Mé oči spatřily Saru, udýchaná a nechápavě si mne prohlížela.

,,Kde je? Kdo to byl?" vyhrkla zděšeně, nedivila jsem se jí. Naše tajemství mohl Mirai kdykoliv prozradit a tak vůči němu nesmím být nyní bezohledná a brát jeho slova v potaz. Měl pravdu.

,,V pořádku, nic se nestalo" usmála jsem se na ni a následně si ji přitáhla k sobě do objetí. Ona mého přítele neznala. Ačkoli nerada, byla jsem nucena si přiznat to, že měl naprostou pravdu. Vždy byla jeho slova plná budoucnosti a ta se nakonec vyplnila. Děsilo mne to, ale bylo to tak.

---

Uplynulo mnoho dní a temných nocí. Během této doby jsme byly se Sarou nuceny sebe ignorovat, chovat se jako by se nic nedělo. Bodalo mne u srdce ji nesmět ani obejmout. Však nikdo nesměl nic poznat.

Mirai držel jazyk za zuby, jak přislíbil. Vyhýbal se však mne i Saře. Kupilo se jedno tajemství za druhým a já měla strach, co se stane, až se vše provalí. Co když Ra's zjistí o mém přátelstvím s Chinny White? Nebo o tom, že jsme misi nedokončily a její muž žije? Nebo teprve o naší lásce? Bylo vše na vlásku.

Odpočítávala jsem minuty do další mise, otec o ní již mluvil. Nešlo o jen tak obyčejného člověka. Sledovali jsme Damiena a nyní zase vykouknul. Otec netoužil po ničem jiném, než jej připravit o hlavu. A nyní se naskytla nová příležitost.

Organizoval sbírku pro nemocné občany jednoho města. Však nešlo o ledajaký ples, pozvaných bylo jen velice málo lidí a všichni z jeho organizace. Bylo nad míru jasné, že má nějaké plány a Ra's mne pověřil jistým úkolem- vkrást se na jeho party spolu se Sarou a společně máme zjistit okolnosti.

Nebude to lehké, vše bylo pečlivě naplánované a zorganizované. Do budovy se dostaneme pod falešnými jmény a samotnému Darhkovi se musíme přísně vyhýbat. Mohl by mne poznat a tak celý náš plán zhatit. Uvidí se, jak vše dopadne...


Mirai přistoupil na mlčenlivost. Ale na jak dlouho?
Pozná Damien Darhk přítomnost Nyssy?
Jaké plány spřádá?
Týkají se Ra'se nebo Ligy Stínů?
Vaše Lucy al ghul...


The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat