110.) "Čas Vypršel"

290 24 8
                                    

Sara

Netušila jsem, jak dál. Měla jsem v hlavě jen jediné rozhodnutí. Už jsem se nedokázala vrátit do Nanda Parbatu ani za to, že budu zpět s Nyssou. Záleželo mi na ní, ale to co to obnášelo..

To zabíjení, maření životů pro vyšší dobro.. Úplně mě to zdeptalo. Chtěla jsem zkusit zase žít svůj normální život a to s rodinou. Alespoň částečně. 

Bohužel s každou další minutou, kdy mi to dávala najevo nejen Nyssa, ale i osud sám, jsem si byla jistá, že mi to nebude nikdy dopřáno. Zhluboka jsem si oddychla.

Schovávala jsem se v úkrytu Verdantu, byla jsem zde sama. Arrowův tým se nacházel na politické záležitosti Oliverovy matky a tak jsem nebyla nikým rušena.

Mé rozhodnutí bylo čistě na mne. Svými bříšky prstů jsem zkoumala povrch skleněné lahvičky v misce. Slabě nafialovělá tekutina se v něm ukrývající mi dávala jistý triumf. S samotnou jsme jej používaly na misích často, netušila bych, že to skončí takhle.

Nakonec jsem se definitivně rozhodla a popadla jed chřestýšovce, který je v okolí Nanda Parbatu zcela volně dostupný. Vydala jsem se prudce pryč na snad jediné místo, kde jsem mohla být zcela smířená s tím, co se bude dít v následujících hodinách.

---

Lehký letní vánek si pohrával s konečky mých blonďatých vlasů. Všude okolo mne byl klid. Nikdo zde nebyl, proč by taky v tuhle ranní hodinu. 

Mé blankytně modré oči zkoumaly zvědavě docela známý náhrobek. "Sara Lance. Milující dcera, sestra a kamarádka" , stálo na něm. Chyběly tam však docela zásadní informace jako vrah, lhářka a bisexuálka. To se ze mě stalo.

V tom mi zabrněl mobil v kapse. Hovor jsem očekávala a byla zcela klidná. Slabě jsem přejela prstem po obrazovce a přiložila přístroj k uchu.

Nyssa

,,Čas vypršel" vyřkla jsem ihned. Byla jsem netrpělivá, zvlášť, když jsem nyní přišla o docela váženého spolubojovníka. Věděla jsem, že jej Sara s mužem v kápi donutili k tomu, aby spáchal sebevraždu.

A Deleas moc dobře věděl, proč to udělat. Znal cenné informace celé ligy. I když Saru zajímala jen jediná- má poloha.

,,Už ses rozhodla?" optala jsem se následně. Procházela jsem se po dřevěných trámech, položených všude po podlaze v celých docích. Brzké sluneční paprsky mne osvicovaly a hřály na zátylku.

,,Nech mou matku jít a já se s tebou vrátím do Nanda Parbatu" oznámila mi a v tu chvíli jsem se neubránila úlevnému povzdychnutí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nech mou matku jít a já se s tebou vrátím do Nanda Parbatu" oznámila mi a v tu chvíli jsem se neubránila úlevnému povzdychnutí. Najednou ze mne padla nevyslovitelná tíha.

,,Děláš správnou věc, Saro" usmála jsem se a slabě přikývla, spíše pro sebe. Byla jsem více než šťastná. Rozhodla se ke mne vrátit a zase si vzpomene, jak jsme společně byly šťastné. ,,Pro nás obě" doplnila jsem. 

,,Jsem v docích, páté molo. A neber s sebou svého zeleného přítele" požádala jsem ji. Bylo jasné, že bude souhlasit a tak jsem hovor ukončila. Měla jsem chuť skákat vysoko. I když bude otec běsnit, Sara bude čelit spravedlivému soudu. Na to dohlédnu.

Sara

Neměla jsem v plánu do toho Olivera vtáhnout, nesouhlasil by. Měl by můj čin za zbytečně akční a riskantní. Nikdo o tom nebude vědět a budu se snažit odhadnout dávku tak, aby působila až během cesty do Ligy. Bohužel to nebude nejlehčí, jelikož Felicity zněla jasně.

,,Haló?" ozvalo se ze sluchátka. Opírala jsem se zády ke svému vlastnímu náhrobku, byl to zvláštní pocit. Tolikrát jsem si přišla jako duch, ale tohle bylo moc.

,,Tati, našla jsem mámu. Za půl hodiny se sejdeme ve spodní loděnici a přijď sám" vyřkla jsem zcela jasně. ,,Arrowovi o tom neříkej" doplnila jsem zcela vážně.

,,Rozumím" odvětil a následně zavěsil. Poté jsem založila telefon do kapsy a ještě znovu pohlédla na lahvičku. Nezbyla mi jiná možnost. Vše uvnitř mne se sevřelo strachy...


Jak já miluji Nyssin úsměv :3
Jak se Sara rozhodne? Na co potřebuje ostrý jed? A o čem mluvila Felicity?
Zemře někdo? Vrátí se Ta-er al Sahfer s Dcerou Démona do Nanda Parbatu?
Vše se dozvíte.. Vaše Lucy :**



The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat