67.) "Magie" +poděkování 2016

471 47 0
                                    

Krásný rok 2017 přeji všem mým čtenářům!!!  Nyní je to již druhý silvestr, který mohu trávit po vašem boku a věřte, velice si toho vážím :)) Jste pro mne vším, psaní  Středozemě i Nanda Parbatu mi dalo směr, který jsem velice dlouho hledala a já vám tímto děkuji za veškerou přízeň a zážitky!
A nyní bych chtěla slyšet od vás, co očekáváte od roku 2017 ;) Těšíte se na tento rok? Jaképak máte předsevzetí? Děkuji vám za všechno, jste mým vším- doslovně! Vaše jediná, oddaná a zamilovaná Lucy :**

Sara

,,Milí přátelé a společníci..." začal svůj proslov Damien a já měla každou vteřinou chuť mu podříznout hrdlo. Nevypadal nijak nebezpečně, však byl mocný jako samotný Ra's a neměla bych ani s pomocí mé milé šanci.

,,Mám chuť jej zabít" šeptla jsem tiše směrem k mé lásce. Ta se zamračila a zpražila mne pohledem. ,,Chápu tě, ale nemluv, bylo by to nápadné" odřekla mi rychle stejným tichým hlasem jako já.

Nenávidím jej za to, že se pokusil Nyssu připravit o život. Měla jsem chuť mu tu oslavičku pořádně překazit, ale nemohla jsem. Byly jsme na výzvědách a už to že jsem tady je dosti riskantní.

,,Náš plán se vydařil. Již dlouhá léta se pokoušíme o splnění našeho cíle a dnes vám s radostí oznamuji, že vše může začít" pozvedl svou sklenku a my byly nuceny spolu se všemi okolo udělat to samé.

Poté začali všichni tleskat a radostně vískat. Nechápala jsem oč jde a pohlédla jsem s tímto údivem na Nyssu. Ta jen pokývla hlavou, že také neví o čem je řeč.

Poté, co jsme si všichni připili, pozvedl ruku a já neměla tušení co to provádí. Z ničeho nic se však zatáhly všechny závěsy a zhasly světla. Zalekla jsem se, netušila jsem, co to jsou za čáry.

Přitiskla jsem se k Nysse, nestyděla jsem se před ní za svůj strach. Ona však působila odvážně a nedotčeně. Poté se postupně rozsvítily svíčky a tak kouzelně nasvítily celé místnosti. V tu chvíli se znovu všichni pustili do potlesku.

,,Co to sakra je?" nechápala jsem. ,,Tohle je temnota" vyřkla zamračeně Nyssa a následně mne popadla za ruku. ,,Musíme odsud okamžitě zmizet, každou vteřinou nás může odhalit" v jejím hlase byla starost ale hlavně strach a zuřivost.

Proběhnul mi mráz po zádech a východ byl daleko. A nehorší na tom bylo, že všude okolo byli ozbrojení chlapi. Zastavila jsem ji, řítila se zběsile do pasti.

,,Ne! uklidni se. Nevím co to sice je, ale musíme zůstat v davu klidně na místě. Nedostaneme se ven, nyní ne" odsekla jsem jí a v jejích očích jí cosi blýsklo.

,,Máš pravdu..." šeptla a slabě se sehla. Slabě vyhrnula suknici, kde měla schovanou dýku. ,,To snad nemyslíš vážně, nemůžeš je tady pozabíjet" můj hlas byl zběsilý však tichý. ,,Jedině tak se odsud dostaneme živé" trvala na svém ale já ji zastavila.

,,Ne, zůstaň v klidu. Dokud nás neodhalil nemůžeš nic vědět" věděla moc dobře, že je pravda na mé straně a tak se znovu napřímila.

,,Dobrá, ale jestli se ti něco stane..." začala, ale přerušila jsem ji v jejím snění. ,,Na to ani nemysli, nikomu se nic nestane" odsekla jsem a ona nakonec přikývla.

Doslova jsme splynuly s davem a pozorovaly, jak se Damien raduje spolu se všemi svými spřízněnci. Z ničeho nic vyzval všechny okolo k tanci a tak se mnoho z nich vydalo do vedlejší místnosti, my byly nuceny také.

Pozorovaly jsme páry, jak se ladně pohybují po dřevěném parketu. Bylo to krásné, ale ne tak, jako byla má nynější představa.

,,Kéž bych tě mohla vést" šeptla jsem směrem k ní a ona sebou trhla. ,,Nejde to" odpověděla mi jen. Vypadala vykolejeně a to jsem ani nic neřekla.

V tu chvíli se Damien přestěhoval k parketu a bodyguardi ode dveří spolu s ním do jeho blízkosti. Měly jsme jedinečnou příležitost vypadnout odsud.

,,Pojď, zmizíme dokud je čas" podotkla jsem a ona přikývla na souhlas. Následně jsme se co nejvíce nenápadně přikradly k východu a co nejrychleji běžely k motorce. Zanedlouho jsme společně ujížděly vstříc ulici pryč odsud. Dnešní noc hodlám věnovat pouze nám dvěma...

Je mi líto že vyšla tak chabá kapitolka na dnešní výjimečný den,..
Však v té příští se vše vyostří, láska, chtíč, touha i přání se splní a doufám, že vás alespoň maličko nažhavím ;*
Ještě jednou moc za všechno děkuji, nevíte co pro mne znamenáte, každý z vás :))
Vaše Lucyalghul :**

The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat