63.) "Krásné Ráno"

738 50 9
                                    

Sara

Mé myšlenky se proháněly daleko od mého těla, planety i vesmíru. Bloudila jsem v říši nekonečných snů a překrásných představ. Představ, jež se včerejším večerem staly skutečností.

V tu chvíli jsem se probudila. Otevřela jsem svá oční víčka a slabě zamrkala. Přivyknout si na okolní světlo mi nějakou tu chvíli trvalo, však spatřila jsem tu dokonalost. Brzké sluneční paprsky se prodíraly zarámovaným oknem až sem k nám. Dopadaly na jistou brunetku, ležící vedle mne. Vypadala jako můj nevinný andílek, působila naprosto nádherně.

Pravidelně oddechovala a stejně jako já ještě před několika málo minutami, spala. Přišla mi tak roztomilá a překrásná. Byla jsem nucena se nad tím pousmát a prohlížela si ji dál. Obě naše téměř nahé těla kryla tenká látka deky, cítila jsem její teplo na své obnažené kůži. Bylo příjemné dělit se o lože s někým, kdo opětuje mé city tak silně, jak je já sama cítím.

Naprosto jsem se zasnila při pohledu na Nyssu, když v tom se slabě pohnula a pár pramínků tmavých vlasů jí spadlo do obličeje. Pousmála jsem se a vztáhla dlaň k její tváři. Zastrčila jsem jí jemně čokoládově zbarvené vlasy za ouško a prohrábla jí je. Bylo to příjemné.

Co jsem však nechtěla bylo probrat ji. Což se mi podařilo, jak jinak. Zhluboka se nadechla a otevřela svá nádherná kukadla. Zadívala se přímo do těch mých a já se utápěla v jejím ještě slabě ospalém pohledu.

,,Dobré ráno" šeptla jsem sladce, jak jsem jí samotnou byla unešená. Vypadala tak nevinně takhle po brzy nad ránem. Sotva vyšlo slunce, což je obvyklá doba kdy bychom vstaly v Nanda Parbatu. Včera jsme ale jaksi ponocovaly více než bychom měly.

,,Dobré ráno" oplatila mi můj pozdrav a vřele se usmála. Nějakou tu chvíli jsme pozorovaly navzájem. Myslím, že jsme se ponořily do duše té druhé natolik, že jsme dočista zapomněly, co jsme zač. Polil mne pocit štěstí a radosti, jako ještě nikdy v životě.

Poté se však natáhla ke mne a věnovala mi letmý polibek na rty. Projel mnou rychlý pocit jako blesk a poté jsem už jen cítila zase to třepotání motýlků v mém břiše. Když se odtáhla, usmála se a pohladila mne po líci.

,,Udělám nám něco dobrého" mrkla na mne a otočila se. Povalil mne hřejivý pocit od srdce. Byla jsem tak neuvěřitelně šťastná, jako ještě nikdy v životě. Nikdy před tím by mne však nenapadlo, že toto zažiji s ženou. Nikdy se tomu nebudu bránit, není nic krásnějšího.

Zvedla se a tenká deka z ní spadla. Na sobě měla pouze spodní prádlo v černé havraní barvě. Vzpomněla jsem si na včerejší noc a byla jsem nucena se kousnout do rtu. Jak jen může tak překrásná osůbka patřit mne?

Ponořila jsem se zpět do tepla postele a přitiskla k sobě přikrývku. Zhluboka jsem se nadechla. Pocítila jsem její specifickou vůni, tak šťastná jsem byla. Zavřela jsem oči a nechala se unášet proudem nekonečně dokonalých myšlenek.

Ani jsem si nevšimla a mne někdo z té postele vytahoval. Vykoukla jsem z poza deky a spatřila Nyssu v lehkém modrém trikotu a ušklíbla se- ,,To je mé triko" namítla jsem falešně uraženě. Ona se usmála a usadila vedle mne. ,,Opravdu?" provokovala ještě a já se slabě zasmála. Nebránila jsem se ukazovat své pocity.

Podala mi hrníček s horkou kávou. Najednou jsem si přišla téměř jako naprosto normální dívka, se svou milou po krásné noci v normálním bytě s normální prací. Až na to, že tomu tak nebylo. Stále jsme se nacházely v opuštěném, téměř neobydleném skladu a naší profesí stále bylo zabíjení jistých cílů udaných Ra's al ghúlem. A naše láska byla zcela proti jeho pravidlům. Až se toto dozví, neskončí to se mnou nejlépe.

Však tak nádherné ráno jsem si přece nemohla nechat vzít. Nikdy jsem nic takového nezažila a doufám, že to není ani zdaleka naposledy. Byla jen ona s její překrásnými nekonečně temné očky a já s mými modrými oceány. Nikdy na toto nezapomenu, navždy zůstane v mém srdci, ať už se stane cokoliv...


Tak krásné... Kdo by takovou dokonalost nechtěl zažít? :*

Dozví se o poměru Ra's? A kdyby ano, jak bude reagovat? Nechá al Sahfer popravit?, nebo dokonce svou vlastní dceru? 
Budou se snažit dívky své city tajit? Nebo nechají svůj vztah osudu?
Odejdou společně z ligy pro svou lásku a svobodu?
To vše v následujícím ;*
Vaše Lucy :'33

The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat