Sara
Pozorovala jsem jej, jak se ke mne blížil a třímala v dlani svou tyč. Jakmile by byl dostatečně blízko, udeřila bych jej.
Najednou jej však zasáhly dva šípy do ramen a on se svalil k zemi. Přesně mezi námi se objevil další maskovaný. ,,Tak a vracíš se za mříže" vyřknul troufale a vítězně.
Při jeho slovech ve mne vybouchla bomba vzteku a dostala jsem se ze sevření starých trubek. Rozmáchla jsem se a přesně mířenou ránou jsem jej nechala probodnout částí své tyče. Přímo do srdce.
,,Ne, nevrací" odsekla jsem Oliverovi zuřivě a troufale. Neviděl mne, jelikož až když se otočil, byla jsem dávno pryč...
---
Chvíli jsem pozorovala vysoko z podpěrných tyčí celé město skrz staré hodiny. Bylo to velice osobní a tak jsem se chtěla uklidnit pohledem na svou domovinu v krásném světle pouličních lamp.
Po nějaké chvíli jsem se rozhodla vrátit se do svého bytu a dát si pořádnou sprchu, vyspat se po dlouhé době. Byla jsem více než unavená a hlava mi ještě třeštila jako zvony v kostele. Zasloužila jsem si trochu drahocenného klidu a odpočinku.
Lehce jsem seskočila z tyčí a jen si pohrávala, bylo to skvělé odreagování. Stáhla jsem svou zbraň do nejmenší velikosti a odložila na starý stůl. Sin zde nebyla, jak mi nedávno oznámila. Zřejmě jí to s přítelem drží a já jí to přála.
Byl zde naprostý klid a jen slabý vánek z venku si pohrával se starými plátny, visících ze stropů a stěn. Chtěla jsem si sundat svou masku, když v tom jsem uslyšela slabé zavrzání podlahy za mými zády. Zalekla jsem se, jelikož Sin to být nemohla.
Prudce jsem se otočila a spatřila maskovanou osobu v černém. Naštěstí se nejednalo o samotnou dceru démona a tak mi spadl částečný kámen ze srdce. I tak- liga mne našla.
,,Neměl jsi sem chodit" zavrčela jsem nenávistně směrem k němu jako varování, ať se okamžitě sebere a zmizí dřív, než jej k tomu donutím sama.
,,Neměl jsem na výběr" vyšel ze stínu na světlo, vypadalo to dosti dramaticky, ale to teprve přijde. ,,Ra's al ghul nařídil tvůj návrat" oznámil mi a najednou bylo jasné, že je konec. Skrytý identita i úryt byly prozrazeny.
,,Já se zpět nevrátím, nemůžu" odpověděla jsem mu a on si stáhl svou masku z obličeje a kápi taktéž.
,,O tom ty ale nerozhoduješ" zamračil se a mne docházely slova. Liga po mne nyní jde, Nyssa mne našla a určitě pro to dělala všechno. Jistě ji ale nenapadlo, že bych ještě zůstávala ve Starling a o to mi celou dobu šlo. Nyní je však i toto mé krytí prozrazeno.
,,Řekni jim, že jsi mne nedokázal najít, že jsem utekla" přiblížila jsem se k němu. Dawt Ra'd byl jeden z vyvolených, kteří měli tu možnost působit mimo Nanda Parbat a hledat dané uprchlíky, přinášet informace a zabíjet beztrestně.
,,Nebudu kvůli tobě lhát" odsekl mi a přiložil dýku ke krku. Zamračil se, jelikož byl zvyklý, že je vždy po jeho. Bohužel pro něj ale nejsem jen tak někdo. Jistě mne neměl zabít, to by Nyssa nedopustila.
,,Fajn..." odpověděla jsem a on se letmo usmál s nadějí, že jej tedy uposlechnu a vydám se s ním do Nanda Parbatu. To jsem ale v žádném případě neměla v plánu.
Jednoduchým pohybem, kdy jsem využila jeho nepozornosti, mu sebrala zbraň z dlaně a přetočila zády k sobě. Než se nadál, zabodla jsem mu dýku do hrudi.
,,Tak jim neříkej nic" odvětila jsem mu jednoduše a nechala jeho tělo padnout k zemi. Právě jsem se prohřešila vůči lize a to nejhorším způsobem. Bylo mi to jedno. Jediné hlavní pro mne nyní bylo to, že příště přijde více mužů a nakonec samotný Ra's, aby mne popravil...
ČTEŠ
The Canary
FanfictionDlouhý lesbický román- Kniha první.. "Už nejsem ta malá milovaná holčička. Už dávno nejsem tou dívenkou ze střední školy, co neposlouchala rodiče a tajně chodí s klukem vlastní ségry. Dospěla jsem. Stala jsem se zabijákem." by Lucyalghul