Epilog

553 29 10
                                    


,,Víš, Sára mívala plyšáka" vyřkla vyšší blondýnka, sedící na zchátralých schodech klubu, který byl dávno mimo provoz.

,,Takového žraloka, kterého dostala tady v akváriu. Pokaždé, když se jí stalo něco zlého, tak jsem ji našla, jak tiskne tu hloupou hračku k hrudi" pokračovala Laurel zničeně.

Mezitím se k ní blížil muž, kterého dobře znala. I jej nedávná událost velmi zasáhla. A on si snad jako jediný uvědomoval, co teprve přijde a jaké to nejspíš bude mít následky.

,,Teď je má sestra mrtvá. A zase to jediné, na co dokážu myslet, je najít toho malého plyšáka a dát jí ho do náruče" plakala. Nevěděla najednou co se sebou, cítila se tak prázdná.

,,Promiň" setřela si slzy nakonec. Pocity se v ní bouřily jeden přes druhý a netušila, co má dělat. Na co má myslet a měla výčitky svědomí. Nemohla jí však nijak pomoci ve chvíli, kdy jí padla mrtvá k nohám z několika metrové budovy se třemi šípy v hrudi.

,,Ty se nemáš za co omlouvat" šeptnul smutně Oliver Queen, stojící jen kousek od sestry nyní mrtvé členky Ligy Asasínů. Poté se však ale usadil vedle ní. ,,Ať to udělal kdokoliv, já ho najdu" ujišťoval ji.

,,Najdeme" vzhlédla k němu. Neměl sílu jí v ničem nyní bránit, i když se mu toto její rozhodnutí nelíbilo. Nebyl na to správný čas.

,,Když jsem myslela, že Sara zemřela na té lodi, mohla jsem jen řvát na oceán.." vzpomínala na první ze Sářiných útěků před smrtí. A že jich bylo už tolik.

,,Měla jsem neovladatelný vztek a nevěděla jsem, co s ním. Ale teď vím přesně a pomůžu ti najít toho, kdo je za tohle zodpovědný" odhodlaná se pustit do boje. Neměla vůbec žádné zkušenosti a Oliver jí nehodlal v ničem bránit, tedy zatím. 

Laurel se však postavila zpátky na nohy. ,,Kam jdeš?" zajímal se nechápavě. Jeho hlas se třepal, přestože se svůj zármutek snažil skrývat.

,,Nevím, ale teď bych asi rozhodně neměla být v baru" kývla ještě k nezabaleným lahvím za barem. Vzhledem k její minulosti alkoholičky se tedy rychle odebrala pryč odsud.

Arrow složil svou tvář do dlaní a jeho myšlenky se křížily jedna přes druhou. Věděl, co teď může nastat. Věděl, že je někdo, kdo přijde a rozpoutá peklo na zemi. Bohužel neměl moc na výběr a tak se vydal k hledání stop po vrahovi Sary Lance...


The End  21.10.2017

Velmi mě těší, že někteří z vás se prokousali až sem, kdy tento první díl ukončuji se slzami v očích ale i velkým úsměvem na tváři. 
Ale nezoufejte, už právě teď, zdali toto čtete, najdete na mém profilu pokračování, aneb druhý díl mé trilogie-
Daughter of the Demon...
Stále upozorňuji, že mou osnovou není seriál Arrow ani Legends of Tomorrow. I přesto, že mám hodně prvků podobných, stejných a ještě stejné nějakou dobu budou (A ne nebaví mě to opisovat, jen potřebuji sepsat celý děj třetí série, abych se napojila na to, co potřebuji a neskákala v celém ději Nyssary), a poté se úplně odloučím a skončím zcela jinak, než je v pravdě seriálů :)
Tak, u tohoto příběhu se loučí Lucyalghul a těší se u pokračování ;*
I love you all...




The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat