129.) "Neschopnost k nutnému"

312 22 0
                                    

Sara

Dolní patra byly zcela čisté a tak jsme s Oliverem postupovali téměř bez problémů. Na jednom jsme se rozdělili, přesto jsme všichni byli propojeni vysílačkami. 

Viděla jsem jednoho muže nastupovat do výtahu a tak jsem si řekla, že se svezu. Střílet z luku není zrovna mou silnou stránkou, to Nyssa i Oliver věděli. Tak jsem nafasovala od Felicity několik šipek a zbylých šípů s protilékem.

Nevšimnul si mne a tak jsem jej skolila na dálku. Zbývalo mi už jen jedno patro od toho, kde by se měl Slade nacházet a podle termovize mě od něj dělil už jen jeden muž. 

Stiskla jsem vyšší patro a vybrala si moment překvapení. Vyhoupla jsem se nahoru a vykopla víko od kabiny. Vyskočila jsem a snažila se vyhnout drátům, které nás táhly nahoru. 

Jakmile se výtah zastavil, cinknul a otevřel dveře, téměř okamžitě se chytila moucha do mé sítě. Ihned, co se ozbrojený objevil přímo pode mnou, jsem na něj sebevědomě hvízdla ,,Tady". Vzhlédnul a dostal šipku do krku. Skácel se k zemi a já seskočila.

,,Chodba před výtahem čistá" vyřkla jsem do sluchátka, které posílalo zprávu jak Olliemu, tak Nysse

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Chodba před výtahem čistá" vyřkla jsem do sluchátka, které posílalo zprávu jak Olliemu, tak Nysse. ,,Zasedačka čistá" ozvalo se mi nazpátek od něj. ,,Dejte mi znamení" Nyssa.

,,Vy v ten lék musíte opravdu vážně dost věřit, když jste přišli zcela sami" vyřknul troufale Slade a Isabel nás z poza jeho zad propalovala pohledem. 

,,My jsme nepřišli sami" odvětil mu Oliver chladně a já ihned podala rozkaz dceři démona. 

Nyssa

,,Připravte se"poručila jsem mým mužům. Několik z nich přikývlo k souhlasu. Byli jsme přímo na střeše, výhled odsud na celé zničené město komponoval a zaujal mou pozornost. Litovala jsem všech těch nevinných. 

Pramínky vlasů mi vlály do rytmu silného větru a já se na chvíli zamyslela. Před očima jsem měla Saru. Přišla jsem si zase tak silná a mocná. Vrátila se mi energie s jejím příchodem, znovu jsem měla naději a to mě pohánělo kupředu.

,,Teď" probral mě ze zasnění hlas mé milované a já mávla rukou. Skryla jsem svou tvář pod kápi a kouřový šátek a následně pomocí lana seskočila skrz okno do patra pod námi.

 Skryla jsem svou tvář pod kápi a kouřový šátek a následně pomocí lana seskočila skrz okno do patra pod námi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat