16.) "Temnota"

644 62 0
                                    

Sara

Zabouchla jsem dveře od pokoje a shodila ze sebe zpocené oblečení. Voda byla příjemná a po tvrdém tréninku uvolňující. Někdo by řekl, že se zde v pevnosti svět zastavil. To však není pravda. Moderní umění a budoucnost je zde napřed, svým způsobem. Osušila jsem si hlavu a vydala se k oknu, odkud do místnosti dopadalo měsíční světlo. Usadila jsem se v římse a pozorovala jej. Měsíc v úplňku mi přišel tak chladný a vzdálený. Však přitažlivý a nádherný. Zvědavost, jestli je kdekoli na vesmíru další život. Vzpomněla jsem si na své dětství. Přála jsem si být kosmonautkou a poté lékařkou. Odjakživa jsem chtěla pomáhat lidem v nouzi. Pamatuji si, jak jsme si s Laurel hrávaly jako malé na budoucnost. Ona byla policistkou, jako táta. Chránila rodinu jako on. Pamatuji si na naše společné krásné chvilky, kdy jsme byli šťastní. A já si přijdu, že jsem to celé zničila. Cítila jsem na svých bedrech pocit viny. Bála jsem se o své blízké a to se nikdy nezmění. Možná je to mou slabinou, netuším. Však Nyssa tvrdí, že musím na city zapomenout. Jinak to totiž nepůjde. Nesmím litovat mrtvé, jež zabiji. Říká, že každý je něčí syn či dcera. Každý další pak má svého syna a dcerku. A to mne ničilo nejvíce. Opakuji si v hlavě její slova- "Oběti pro vyšší dobro". Většina z označených jsou zlo pro svět. A my? Nájemní zabijáci. Mají z nás strach a respektují nás. Jsme legendou, historkou však i pověstí a pověrou. Ale hlavně, skutečností. Málo kdo věří, že existujeme. A jestli ano, tak se bojí vyřknout z úst jméno... Liga Asasínů. Aneb Liga Stínů. Nyssa a její otec se musí cítit tak mocní. Jsou nejvyšší a nejsilnější na světě. Viděla jsem už mnoho, od vojáků a mariňáků, po nabušené muže s Mirakuru v krvi. Však lidé odsud, které vycvičila liga, jsou jiní. Pro ně neexistují protivníci. Není kdo by se jim postavil. Pozorovala jsem Nyssu a její pohyby jsou až neuvěřitelné. Říká, že mi ukáže mnoho způsobů boje. Reflex, necítit bolest a rychlé reakce. Uvolnění z vězení či sevření protivníka a obrana. Nakonec útok a zabití. Je to složitý cyklus a chce to trpělivost a čas. A také skvělého vzora. To vše já mám a jsem připravená přijmout své nové jméno. To mne také čeká. Nyssa, jako ta jež mne přivedla, má také za úkol vymazat mou minulost a dát mi nové pojmenování. Z části jsem se bála, však druhá má část se z neznámých důvodů těšila. Měla jsem skvělý a bezstarostný život. Nechápu, však najednou to všechno chci. Cítila jsem uvnitř, že se můj osud naplnil. I když zde budu zavřená s mnoha a mnoha muži v maskách. Však uvnitř těchto nepřístupných zdí jsem se cítila v bezpečí. Fouknul slabý vánek a vmetl mi světlé pramínky do obličeje. Jednoduše jsem je zastrčila za ucho a zahleděla se do jasného světla nad sebou. Přijmula jsem to, jsem to já. Už dávno nejsem tou malou a milovanou holčičkou. Dívkou, jež neposlouchá rodiče, studuje na střední škole a touží po humorné budoucnosti. Neposlušná sestra jež chodila s klukem tajně za roh, dělat zakázané věci, a následně na loď. Nyní se stanu zabijákem. Vrahem. Temnou bytostí...


The CanaryKde žijí příběhy. Začni objevovat