NIE MAMY ŻADNEGO SENSOWNEGO PLANU, MIMO TO zamierzamy zagrać w otwarte karty z Clarkiem. Zdaję sobie sprawę o swojej winie, żałuje, że złożyłam obietnice. Zwłaszcza że miałam strzec sekretów domu Anubisa, a pozwoliłam je wydać. Mój błąd.— April, w porządku. Odzyskamy element, tylko mogłaś nam powiedzieć — pociesza mnie Amber.
— Damy radę, po prostu trzeba przycisnąć Jerome'a — stwierdza Patricia.
— Mówisz, jakby to było bardzo proste — zaciskam usta w wąską linię.
Idziemy do szkoły, jesteśmy zdeterminowani i przepełnieni złością. Zdolni do wszystkiego, aby odzyskać to, co nasze. Dobra, próbuję jedynie pobudzić swój entuzjazm, pod koloryzując obraz rzeczywistości.
Wchodzimy do klasy, gdzie, jak się dobrze składa, znajdujemy Jerome'a. Samego.
— Uważaj zdrajco — zaczyna Patricia. — Masz nam wyśpiewać, co powiedziałeś Rufusowi i ile on wie.
Jerome spogląda na Alfiego z wyrzutem.
— Wielkie dzięki za to Alfie.
— Zostaw go w spokoju. Ja mu kazałam wyznać prawdę — wchodzę do klasy jako ostatnia ze wszystkich.
— Oczywiście — burczy i mierzy mnie wzrokiem.
— Daj spokój Alfie'emu i gadaj — wtrąca Fabian.
— Chcecie mnie zmusić?
— A ty chcesz przeżyć czy nie? — dogaduje mu Patricia.
— Miałbym się was przestraszyć? — prycha ignorancko Jerome.
— Nas nie, ale pomyśl o Rufusie — przypomina Patricia.
— Jego to się boję — oznajmia przestrachem chłopak.
— Posłuchaj, Rufus nie może dostać tych elementów — mówię, nachylając się w jego stronę. — On nie jest dobrym człowiekiem, co zdążyłeś już zapewne zauważyć.
— Nie wiadomo, do czego jest zdolny — dodaje Nina.
— Będzie chciał rządzić światem — wysnuwa Patricia. — Ten facet jest totalnym świrem.
— Musisz stanąć po naszej stronie, rozumiesz? — mówi Fabian.
— A co takiego właściwie jest w tych rzeczach? — pyta Jerome. — Rufus powiedział mi, że szuka skarbu jakiegoś egipskiego kielicha czy czegoś... No co?
Wzdychamy z rezygnacją.
Uczniowie zaczynają się już zbierać, a my rozchodzimy się na miejsce. Czuję, jak ktoś łapie mnie za nadgarstek.
— Usiądź ze mną — szepcze Jerome.
Nina to zauważa i posyła mi zaniepokojone spojrzenie. Alfie, idzie w stronę Amber, która weszła do klasy. Blondynka zawołała go, aby usiadł obok niej w ławce.
CZYTASZ
ETERNITY || house of anubis
FanfictionDla April Meadow Reed zaginięcie koleżanki jest początkiem kłopotów i sytuacji z których trudno będzie wybrnąć. Życie April zmienia swój nudny bieg, gdy zaprzyjaźnia się z nową uczennicą Niną Martin. Dziewczyna wciąga April w świat zagadek i sekretó...