KILKA SŁÓW W CELU
ZWIEŃCZENIA TEJ HISTORII...April Reed została pisarką, wydała serię książek o przygodach kilkorga nastolatków chodzących do samej szkoły z internatem. Jerome Clarke zaskoczył wszystkich zostając prawnikiem. Chociaż gadkę od zawsze miał na tyle dobrą, żeby stać naprawdę wysoko opłacalnym w tym zawodzie. Obydwoje zamieszkali w wybudowanym domku w cichej okolicy, gdzie April skupia się na swojej pracy.
Dziewczyna często odwiedza dom Anubisa i z odziedziczonych pieniędzy finansuje swoją starą szkołę, nie chcąc dopuścić do jej ewentualnego zamknięcia. Nigdy.
Nina Martin i Fabian Rutter zeszli się po zakończeniu szkoły. Ich spotkanie zostało zainicjowane przez Amber Millington podczas dwudziestych urodzin uroczej blondynki. Nina rozpoczęła pracę jako archeolog, a w międzyczasie prowadzi antykwariat razem z Fabianem, który podziela jej zawód.
Amber Millington została światowej sławy projektantką mody i spełniła swoje marzenie.
Joy Mercer została redaktorką magazynów plotkarskich, a potem, wspólnie z KT Rush założyły własną gazetę i stronę internetową.
Mara Jaffray poszła na dobre studia i ukończyła je z wyróżnieniem, aby ostatecznie rozpocząć pracę jako dziennikarka.
Alfie Lewis zajął się rysowaniem komiksów (fabuła jego tworów najczęściej dotyczy zombie i mumii). Natomiast Willow Jenkins założyła sklep z własnoręcznie tworzonymi zabawkami.
Eddie Miller rozwijał się jako detektyw, nadal mając sentyment do tego, co robił w domu Anubisa, zamieszkał razem z Patricią w ładnym mieszkaniu. Patricia Williamson postanowiła zostać terapeutką, a jej siostra Piper Williamson nauczycielką muzyki.
Mick Campbell został sławną gwiazdą sportu i odnowił kontakt z dawnymi przyjaciółmi.
Wszyscy, co jakiś czas spotykali się na wspólne wspominki, chcąc nie chcąc nadal pozostając dobrymi przyjaciółmi z Sibuny i domu Anubisa.
Grupa nastolatków, odłamana deska w podłodze i drewniane pudełko.
Te kilka słów podsumowywało dzisiejsze zajęcie uczniów domu Anubisa w odnowionych mundurkach. Rumieńce zaciekawienia wypisane na twarzy, spoglądających na swoje znalezisko.
— Co tam masz? — zagaduje blondynka, uczesana w koczek.
— Nie wiem — odpiera ciemnowłosa dziewczyna. — Jakąś szkatułkę.
— Tu jest list — stwierdza chłopak w okularach.
— Jaki list? — zastanawia się ta sama blondynka. Jest zaciekawiona.
— Dla następnego pokolenia Sibuny — czyta niebieskooki brunet.
— Co za Sibuna? — marszczy brwi okularnik.
— To chyba anagram Anubisa — spostrzega blondynka.
— Kto to wie...? — wzdycha ciemnowłosa.
— Twoja mama wie... — mówi brunet.
— Co? Jak to? — dziwi się dziewczyna.
— Ciotka?! — pyta blondynka.
— Ta, spójrzcie, pisze, jak byk, April Reed — oznajmia dziewczyna rudą kitką. — O tutaj w środku tej szkatułki.
— Raczej, jak kura pazurem — burczy dotychczas cichy chłopak w okularach.
— Jak ty to znalazłaś? — zagadnął inny, a jego ręce, jak zawsze włożone były w kieszenie spodni od mundurka.
— Zawsze potykam się o tą deskę, to postanowiłam w końcu tam zajrzeć! — odpiera ciemnowłosa. Czuje ogromną irytację na myśl o wszystkich bolesnych prawie-upadkach z powodu wystającej deski.
— Nie gadaj, że ty to znalazłaś, a przed tobą nikt tego nie wyjął! — dopytuje blondynka wymachując energicznie rękoma. — Wiesz ile lat to musiało tu leżeć? Nie do wiary, że ciocia...
— Uwierzysz, jak ci powiem, że to był głos intuicji? — ciemnowłosa unosi brew. — No to nie marudź...
— Chyba głos Anubisa... — rzuca żartobliwie blondynka. Rozlegają się śmiechy.
Pudełko Sibuny zostało odkryte.
KONIEC.
P O D Z I Ę K O W A N I A
Dziękuję, że byliście ze mną podczas tych dwóch lat (o ile dobrze pamiętam) pisania tego Fanfiction. Dziękuję, że je czytaliście.
Tajemnice domu Anubisa były serialem, które ukształtowało moje dzieciństwo z tego powodu pragnęłam stworzyć coś, co będzie poniekąd zwieńczeniem mojej przygody z tym serialem.
Chciałam powrócić do tego serialu i obejrzeć je w kontekście stworzenia perspektywy swojego bohatera OC, a jednocześnie utożsamiałam się z postacią April Meadow Reed. April nie jest idealna, ale mam nadzieję, że nie denerwowała was zanadto.
Starałam się stworzyć postać, która będzie... Hm, myślę, że określenie ludzka tutaj pasuje. April miała być ludzka, pomimo bycia w centrum nadludzkich wydarzeń.
Jeszcze raz wam dziękuję za bycie ze mną i zapraszam również do innych opowiadań.
🌸
CZYTASZ
ETERNITY || house of anubis
FanfictionDla April Meadow Reed zaginięcie koleżanki jest początkiem kłopotów i sytuacji z których trudno będzie wybrnąć. Życie April zmienia swój nudny bieg, gdy zaprzyjaźnia się z nową uczennicą Niną Martin. Dziewczyna wciąga April w świat zagadek i sekretó...