2.21

185 15 2
                                    

ZBIERAMY SIĘ W SALCE TEATRALNEJ, zaraz po tym, jak Nina wraca po odłożeniu amuletu do domku dla lalek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



ZBIERAMY SIĘ W SALCE TEATRALNEJ, zaraz po tym, jak Nina wraca po odłożeniu amuletu do domku dla lalek. Sara znów nam coś podpowiedziała, a Nina pokazała nam treść kolejnej zagadki. Poza tym dziewczyna przeprowadziła w pokoju nieprzyjemną rozmowę z naszą zjawą. Coś mi się zdaje, że nie będziemy przyjaciółeczkami z tamtą panią.

— Więc to dlatego zabolała mnie głowa — stwierdzam z niezadowoleniem.

— Jesteś jak radar na zjawy — śmieje się cicho Alfie.

— Bardzo zabawne, Alfredzie — rzucam z przekąsem, a on robi urażoną minę. Mimo to sama się lekko uśmiecham. Przenoszę wzrok na Ninę. — Coś ważnego ci powiedziała?

— Tak, że kruk jest gotów pikować — przytacza Nina.

— Chodzi o Victora? — zastanawia się Fabian.

— Nie Victor miał amulet tylko Jerome — przypomina Amber.

— Błagam was, Jerome nie ma nic wspólnego z naszą sprawą, to przypadek — wtrącam. Przecież już o tym wiedziała. Nie ma nawet opcji, żeby Jerome wiedział coś o tunelach.

Nina rzuca mi wymowne spojrzenie.

— Coś jeszcze? — dopytuje Rutter.

— Powiedziała jeszcze, że o władcy można zapomnieć, ale nie można ignorować.

— Laska chce się podbudować — dodaje Alfie.

— Cóż za rym — zauważam, a Alfie przybija mi piątkę. Biorę się w garść. — Zapomniany władca? Ciekawe, co?

— Racja — przyznaje Fabian. — Nie wiemy, przecież kim ona jest.

— Właśnie, nie wiemy — wzdycham od niechcenia. — Przerażające.

— A ten nowy wierszyk? — Nina zmienia temat naszej rozmowy. Fabian wyciąga karteczkę.

— Jest strasznie niejasny — stwierdza i zaczyna czytać jej treść.

Na fundamencie, który dom z ziemią zszywa, klucz do zagadki pajęczej spoczywa, by znaleźć rusznikarza i badacza pustkę srebrna nić losu da wam przepustkę.

— Sprawa jest prosta, musimy znaleźć rusznikarza i badacza pustkę, oraz odnaleźć srebrną nić losu — wnioskuję.

— Dobra, ale gdzie? — zastanawia się Nina.

ETERNITY || house of anubisOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz