24.

203 17 3
                                    

ZNACIE TO UCZUCIE WZMOŻONEGO ŚCISKU WEWNĄTRZ SIEBIE, kiedy widzicie osobę która w jakiś sposób wzbudza w was zainteresowanie, ale siedzi z kimś innym? Właśnie tak się czuję, gdy widzę Jerome'a z Marą

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.







ZNACIE TO UCZUCIE WZMOŻONEGO ŚCISKU WEWNĄTRZ SIEBIE, kiedy widzicie osobę która w jakiś sposób wzbudza w was zainteresowanie, ale siedzi z kimś innym? Właśnie tak się czuję, gdy widzę Jerome'a z Marą. Przełykam ślinę, rzucam jej zwykle, niemrawe "cześć" i idę dołączyć do reszty.

— Co tam?

— Dyskutujemy — oznajmia Nina. — No bo wiesz, mimo że Joy radziła nam ufać Victorowi i nauczycielom. Nadal mamy niewyjaśnioną zagadkę, to stare zdjęcie, eliksir.

— Dobra, pomijając to — zaczyna Patricia — eliksir okazał się płynem do naczyń.

Wymija nas i idzie do klasy.

— To akurat wiemy od Victora — stwierdza Fabian. — Wyniki toksykologii mogły być zupełnie inne.

— Jest jeszcze sprawa z listem od mojej matki, musicie mi pomóc to rozwiązać — mówię.

— List od twojej matki? — dziwi się Fabian.

— Znalazłam go u... — milknę.

Wszyscy obserwujemy, jak Victor wchodzi do gabinetu Sweeta.

— Czyżby Victor właśnie wszedł do gabinetu Sweeta? — Fabian uśmiecha się znacząco.

— A Trudy ma randkę z wujkiem Ade'em — dopowiada Nina.

— Idziemy na misję — patrzę na nich podekscytowana.

Takie akcję z Sibuną sprawiają, że zapominam o swoich problemach. O liście matki, ojcu i tym do czego boję się przyznać sama przed sobą.
To co się roi w mojej głowie jest zagadką również dla mnie.

Skracamy się do domu Anubisa i przeszukujemy gabinet Victora. Zakrywam kamerę, aby tym razem nas nie nagrała, bo może nam się nie uda się z tego wykręcić.

— Jest, nadal tu są — cieszy się Nina, wyciągając tamte złote monety z imionami, które widziałyśmy poprzednim razem.

— Mojego imienia tutaj nie ma — powiadamiam Fabiana. — Pokazałabym ci list, ale nie chce ryzykować z otwieraniem sejfu.

Fabian przygląda się monetom.

— Przerażające — stwierdza — i dziwi mnie dlaczego nie ma tam imienia April. Może to ma jakiś związek z tym listem?

— Nie wiem... Może... Zostawmy to narazie i zajmijmy się szukaniem.

Fabian zaczyna szperać w kolejnej szafce. W końcu znajduję wyniki. Za to ja i Nina wycofany z szuflady zdjęcie.

ETERNITY || house of anubisOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz