Biegnę z Patricią i Alfiem do krypty. Mówię im o swoich przeczuciach. Już nie wspominając o tym, że musimy ostrzec resztę i zabrać ich z krypty, o ile nie będzie jeszcze za późno.Jest. Jest zdecydowanie za po czasie, bo drużyna zła chce przebić się do środka.
Patricia ma plan. Włączamy alarm przeciwpożarowy. Trudy zwołuje wszystkich na dole przed wyjściem.
— Co mnie ominęło? — pytam gdy po schodach zbiega Willow.
— Willow od teraz z nami mieszka — oznajmia mi Trudy i stara się uspokoic podenerwowaną Willow.
— Aha.
Próbujemy otworzyć piwnicę, ale nic z tego. W końcu Victor wchodzi do domu i wbiega do swojego gabinetu. My staramy się jakoś wymknąć, w końcu idziemy za Jerome'm. Znaczy to tylko nasza wymówka, aby go niby przyprowadzić a tak naprawdę wyjść tylnym wyjściem. Tylko że wszystko idzie nie tak.
— Jerome wracaj do holu — rzuca Patricia.
Ona i Alfie otwierają drzwi pralni.
Jerome chwyta mnie za nadgarstek i zatrzymuje nim zdołam tam wejść.
— Co wyście znowu wymyślili? — pyta.
Nie odpowiadam tylko wzruszam ramionami udając, że nie wiem o co mu chodzi. Ogółem Patricia i Alfie również zostają zatrzymani, ale przez Denby. Przeklinam pod nosem.
Próbują wymyślić jakąś wymówkę.
Jerome puszcza mój nadgarstek, gdy orientuje się, że to trwa zbyt długo, a ja i tak mu nic nie powiem, ani nie odpowiem na pytania.
— Ktoś włączył alarm bez powodu! — ogłasza Victor. — Za coś takiego przewidziana jest surowa kara!
— Skoro to fałszywy alarm możecie wrócić do pokoi — oznajmia Denby.
Zostajemy jeszcze w holu, ponieważ Trudy chce dopełnić wszystkich procedur.
W tym czasie trójka naszych przyjaciół jest uwięziona w krypcie. Żeby tego wszystkiego było mało Patricia opuszcza klucz KT. To nie umyka uwadze Victora. Mamy przerąbane.
— Patricio — cedzę spanikowana.
Nie wiemy co dalej.
Rozchodzimy się do pokoi. Nic już nie wiem, nie rozumiem, jak to rozwiązać. Musimy odzyskać klucz, który zabrał nam Victor.
CZYTASZ
ETERNITY || house of anubis
FanfictionDla April Meadow Reed zaginięcie koleżanki jest początkiem kłopotów i sytuacji z których trudno będzie wybrnąć. Życie April zmienia swój nudny bieg, gdy zaprzyjaźnia się z nową uczennicą Niną Martin. Dziewczyna wciąga April w świat zagadek i sekretó...