5. dio

1.3K 47 1
                                    

Prije nego što sam uspijela išta uraditi, čula sam vrata od sobe gdje je Anđela spavala, naglo sam se okrenula i vidjela ga kako ju drži za ručicu. Osmijeh mi se pojavio na licu gledajući ih zajedno.
A: Keka, ja ce budija
Digla je veselo rukicu ka zraku i osmijehnula se.
D: Jel' se naspavala sekina ljepotica?
Pitala sam je čučnuvši ispred nje.
A: Jecam, keka
Poljubila sam je te je pokušala uzeti, ali sam u tom trenutku čula njegov glas.
I: Nas dvoje idemo da kupimo igrački da se može igrati, a ti nam napravi doručak ili ćeš s nama?
Pogledala sam ga i uspravila se.
D: Igore, nemam novac da ...
Nisam ni završila rečenicu, a prekinuo me je.
I: Nisam te pitao to nego hoćeš li ići s nama ili ćeš praviti doručak za nas troje?
D: Napraviti ću doručak.
Nije prvi put da ide negdje sa njim tako da imam povijerenja u njega i znam da će je čuvati.
D: Anđela, nemoj uzim..
I: Uzeti će ono što joj se bude sviđalo.
Popreko me je pogledao.
D: Ali..
I: Mi idemo sada, doći ćemo kad se nakupujemo, jel' tako, curice?
Oboje su se osmijehnuli dok se u meni sve slamalo od tuge što joj ne mogu priuštiti nešto tipa ovoga jer nemam novca. Igor ju je digao, a zatim me poljubio u obraz.
I: Mahni seki.
Mahnula mi je, a ja sam je poljubila.
D: Čuvajte mi se, važi?
A: Hocemo, keka. Pa-pa.
Igor se ponovno osmijehnuo te su izašli. Skliznula sam niz vrata i zaplakala iz sve snage, ne mogu trpiti ovo više. Ne mogu trpiti da smo u ovakvoj situaciji, a izlaz ne vidim. Pokušala sam se smiriti, a zatim otišla u kuhinju i spremala nam jelo. Nakon dva sata sam čula zvono na vratima te otišla otvoriti. Ugledavši Anđelu sa lutkom u ruci, a njega sa punim kesama, ponovo mi je došlo da zaplačem, ali sam se morala praviti jaka pred njom.
I: Šta nam to lijepo miriše?
A: Kekaa, kekaa vidi cta mi je pupijo
Pokazivala mi je lutku ulazeći u stan. Igor je otišao u dnevnu dok sam ja nju izuvala, a zatim smo mu se i mi pridružile.
I: Ovo je za tebe.
Pružio mi je vrećicu, a ostale 4 spustio na stol.
I: A ovo je Anđelino.
D: Igore, zašto si kupovao toliko, zašto si uopšte meni kupovao.?
Ustao je, a zatim prošao pored mene i šapnuo mi.
I: Zato što te volim.
Mislila sam da će izaći iz dnevne, ali ne, podigao je Anđelu i otišao sa njom u kuhinju.
I: Sada ćemo da vidimo šta nam je seka spremila, aa?
A: Gadna cam.
Nagela mu se preko ramena i gledala u mene. Ostanem zadivljen svaki put kada vidim kako se ponaša prema njoj.
I: Sada ćemo papati samo rukice da operemo.
Poljubio ju je, a zatim pogledao u mene i slegnuo ramenima.
I: Hoćeš nam servirati dok mi rukice operemo?
Klimnula sam glavom i uhvatila se posla.
A: Keka ojo je jepo.
D: Sviđa ti se?
A: Cvidja.
I: Ajde papaj još.
Izvadio joj je još u tanjir.
I: Ljubavi, imam nekog posla, morati ću izaći na par sati iz kuće, ali požuriti ću?
Izgovarao je grleći me sa leđa dok sam prala suđe, a Anđela se igrala u dnevnoj. Okrenula sam se prema njemu.
D: Važi. Izaći ćemo i mi malo prošetati .
Stavio je ruku na moj obraz, a potom mi se sve više približavao i ostavio poljubac na mojim usnama. Uzvraćala sam mu, stavljajući ruke na njegova ramena dok su njegove ruke završile na mojim butinama, pribijajući me sve više uz sebe.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now