.🔞🔞🔞.
Ljubio mi je usne još neko vrijeme, a zatim je prešao na vrat s kojeg je ubrzo krenuo na niže redajući poljupce po cijelom tijelom sve dok nije došao do donjeg dijela stomaka i kada je krenuo jezikom na niže, zastenjala sam i počupala ga za kosu, a zatim mu glavu sve više gurala ka dole.
D: Ahh, ahh. Kako je do..bro.
Kroz uz uzdahe sam rekla. Još neko vrijeme je radio jezikom, a zatim se popeo do mene i počeo me ljubiti, uzvraćala sam kao da samo to znam raditi. Umjesto jezika, dirao me je sada rukom dole, a zatim je krenuo gurati prste na šta sam zastenjala jako zbog bola koji sam osijetila. Odmah ih je izvadio i pogledao me.
M: Nisi nikada?
Pitao je s dozom zabrinutosti u glasu. Odmahnula sam glavom, a zatim okrenula glavu na stranu kako ga ne bi gledala jer me je bilo stid. Rukom mi je vratio glavu tako da smo se gledali.
M: Izvini, malena. Nisam znao.
Osmijehnula sam se, a potom ga pomazila po obrazu.
D: Nisam, ali želim s tobom.
Sramežljivo sam rekla i tada osijetila njegov vreli dah na usnama, a potom se odmaknuo od mene.
M: Jesi sigurna da želiš?
D: Želim te!
Tijelo mi se nije smirivalo, željelo ga je. Gorila sam od svakog njegovog dodira te pri tom obavila ruke oko njegovog vrata dok je on svojim usnama šarao od usana do vrata. Osijetila sam jak, oštar bol dole i suočila se sa njegovim pogledom.
M: Jesi li sigurna?
Klimnula sam glavom i osmijehnula se.
D: Da, Matija. Želim te.
Osijetila sam kako ga stavlja i kako me cijepa. Trznula sam se dok je on otpuhnuo.
M: Mora malo da boli ipak ti je prvi put. Ako želiš, prestati ćemo.
Zarila sam nokte u njegova leđa i zastenjala.
D: Ne staj, želim ga.
Osmijehnuo se i nastavio ga je stavljati malo po malo pa onda dublje dok sam ja stenjala sve više i grčila se, a onda sam osijetila isti osijećaj kao i maloprije, tresla sam se od užitka.
M: Želim da me gledaš dok svršavaš.
Šapnuo mi je na uho potom me gricnuo za isto, a moji nokti su sve više grebali njegova leđa. Gledali smo se par trenutaka, a onda je pojačao tempo te ga brže stavljao i vadio. Izvadio ga je i pošpricao me po stomaku dok smo razmijenjivali poglede i osmijehe. Prevalio se na krevet pored mene, prebacujući ruku preko mene.
M: Kako si, malena? Jesam li bio grub?
Zabrinuto je upitao dok je bez prestanka gledao u mene, osjećala sam se neprijatno zbog događaja od maloprije pa moj pogled nije bio usmijeren na njega.
CITEȘTI
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcţiuneMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"