185. dio

503 18 0
                                    

● MATIJA POV ●
Sve teže sam disao, a srce me je polako izdavalo. Okrenuo sam se prema njoj te je pogledao i spustio ruku na njeno koljeno.
M: Poželio sam te, Dorotea.
Krenem se približavati njoj kako bi nam spojio usne, ali ne, dobijem odbijanje.
D: Ne..ne..nemoj me dirati.
Tiho reče dok spusti glavu ka podu, sklonim ruku s njene noge te je uzmem za ruku dok se ustajem pa kleknem ispred i drugom rukom obuhvatim njeno prekrasno lice koje je prekrivala tuga. Kada sam spojio pogled s njenim mislim da je sva tuga prešla i na mene.
M: Ljubavi.. ja te volim.
Odmahne glavom te izvuče ruku iz moje i pomijeri se unazad.
D: Ja sam prljava. Ne diraj me.
Njene riječi, a zatim suza koja joj je kanula na ruku su razvili još veći bijes u meni. Zašto si je uništio? Uništiti ću i ja tebe baš kako si ti uništio nju. Palcem obrišem njeno mokro lice, a zatim joj se približim.
M: Nemoj da govoriš to, malena.
D: Ne zaslužuješ da budeš s ovakvom djevojkom.
Gubio sam sve više strpljenje, a znao sam da moram ostati smiren. Sjednem pored nje te je zagrlim. Ponovo joj podignem glavu prema sebi pa izgovorim.
M: Ne zaslužujem da budem s najboljom djevojkom na svijetu? Pa upravu si. Ja nisam najbolji, ali je volim najbolje što znam. Mogu li imati neki propust?
Njene usne razvučene u blagi osmijeh mi pošalju toplinu do srca pa spustim usne na njeno čelo kada osijetim ruku na obrazu. Pogled pomijerim na njene oči koje su bile malo vedrije nego maloprije, a zatim ga spustim na njene usne koje sam želio ljubiti do kraja života, ali sada sam se suzdržao jer ne želim da radim ništa što će joj zasmetati i podsjetiti je na loša sjećanja. Nakon što sam osijetio obje ruke na obrazima, vidio sam da mi se približava što je izazvalo nekontrolisani osmijeh koji je ona ubrzo prekinula spuštajući usne na moje.
D: Želim da skloniš sve prljave tragove sa mene.
Na te riječi srce mi brže zakuca, a osmijeh se pojavi opet. Obuhvatim je rukama za struk te smjestim u krivo.
M: Izbrisati ćemo ih.
D: Ureži tragove onoga koji mi je u srcu.
Srce mi je kucalo nenormalno brzo dok sam slušao riječi kojima mi je priznavala ujedno da me i voli, a i želi. Pored mene je, voli me. Šta mi više treba? Ništa definitivno. Idalje je držim za struk dok ona mrsi moju kosu i razmjenjujemo poglede.
M: Rado ću.
Sada je ona ta koja se osmjehnula, a meni nije preostalo ništa drugo nego da je ljubim pa to i učinim. Ubrzo smo ispreplitali jezike dok se par osmijeha otela tokom poljubca, napokon sam sretan i zadovoljan. Naše poljupce su prekinule riječi.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now