xxx: JOŠ 2 MINUTE SU OSTALE. UBRZO SAZNAJEMO POBJEDNIKA OVE GODINE!
Matija se trudio, ali nije išlo. Sigurno sam mu smetala. Nije mogao od mene.
xxx: JOŠ MINUTA I DOLAZITE DO KRAJA!
Predala sam se. Znala sam da nećemo pobijediti, a tada sam vidjela kako prolazimo pored motora kojeg nismo mogli zaobići. Ostao je iza nas. Tabla se ukazala ispred nas kao i crta koja je označavala kraj. Kada smo prešli preko nje. Odzvonilo je pištanje kao i gromoglasno uzvikivanje Matijinog imena kao i apluzi.
xxx: I OVE GODINE JE POBJEDNIK ISTI! MATIJA STOUN! ČESTITAM!
Deranje, navijanje, aplauzi, nisu prestajali. Kada je zaustavio motor, spustio je ruke na moje koje su bile mokre.
M: Moramo pričekati i ostale da dođu.
Klimnula sam glavom, zadihano.
M: Jesi li dobro?
D: Aha..
Jedva sam izgovorila.
M: Malena, bila si sjajna.
D: Čestitam Matija, znala sam da ćeš biti najbolji!
Rekla sam zadivljeno kako sam se i osjećala. Došli su i ostali motori, a zatim smo sišli s našeg. Muška, visoka figura koja je sišla s motora koji nam nije dao vodstvo sve dok Matija nije uložio napor mi je bila poznata, ali ga nisam mogla prepoznati jer je leđima bio okrenut, a imao kacigu na glavi.
xxx: ZAMOLITI ĆU VAD DA SKINETE MASKE KAKO BI VAM MOGLI URUČITI NAGRADE!
Nisam željela da me svi gledaju, biće dosta komentara s obzirom da me nitko ne zna i nikada nisam niti gledala trke kamol učestvovala. Samo iz tog razloga je nisam ni skinula, sve do ovog trenutka kada sam bila prisiljena da je skinem.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"