136. dio

418 17 0
                                    

● MATIJA POV ●
Ušao sam zajedno s Nenadom u dnevnu gdje nas je Petar dočekao s ozbiljnim izrazom lica jer kod njega nema opuštanja kada se radi o poslu, jedan od razloga koji nam smanjuje smetnje u riješavanju poslova i raznoraznih problema koji se dešavaju svaki dan iznova. Ustao je te se rukovao s njim dok sam ja sjeo za stol gdje su mi se i oni ubrzo pridružili.
P: Pa da počnemo.
Reče Petar čim se smijestio na stolicu spustivši ruke ispred sebe.
N: Šta trebam da kažem?
M: Zbog čega želiš izdati Igora?
Skupio je obrve i isprepletao prste par puta što je odavalo nervozu na njegovom tijelu te sam podigao obrvu, tražeći odgovor.
N: Ja nisam svojom voljom s njima i ne radim ono što želim nego što mi naređuju.
P: Zašto ne izađeš iz njihove bande?
N: Ubili bi me.
Pratio sam tok njihovog razgovora dok sam mirno sjedio i planirao način da dođem do Doretee.
P: Jebeno.
Ironično reče Petar pa se zavali na stolici.
M: Za svaku informaciju koju nam kažeš...
Nagnem se preko stola te se nalazim tačno ispred njega na par centimetara pa mu tihim glasom izgovorim.
M: U vezi Dorete dobiti ćeš novac.
Sada i Petar uradi ono što sam i ja prije par sekundi pa se obrati Nenadu.
P: Dati ćemo ti toliko novca da nećeš zavisiti od Igora. Moći ćeš otići odavdje i početi novi život.
M: Ako budeš pametan.
Blijedo je gledao u nas dvojici, ali čim smo se odmakeli i vratili na prvobitna mjesta, započeo je priču.
N: Neću dobiti šansu da budem s vama i osvetim mu se?
Tek sada mi ništa nije bilo jasno. Zbog čega bi mu se osvetio? Koja se tajna krije među njima? Ne znam, ali moram saznati.
M: Zašto bi mu se osvetio?
N: Nisam ja toliko naivan da vam kažem sve, a ništa ne dobijem zauzvrat.
P: Tamo su ti vrata!
Ljutito frkne pa mu pokaže rukom preko izlazu, poslije čega ustane sa stolice, čekajući i njega da ustane dok sam ja sjedio bez namijere da ustanem.
M: Ako budeš želio surađivati, rekli smo kakva ti je ponuda.
Nakon što sam izgovorio, pokazao sam Petru da ga isprati.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now