● MATIJA POV ●
Poslao sam joj već tri poruke, ali ni na jednu nisam dobio odgovor, a kada sam pokušao nazvati, sekretarica mi je rekla "birani pretplatnik trenutno nije dostupan". Doza straha je kolala mojim venama dok sam se kretao gore - dole niz prostoriju. Kako ću doći do nje? Kako ću saznati jel' dobro? Frknuo sam ljutito te udario šakom od zid nakon čega sam začuo Petrov glas.
P: Smiri se! Nećeš ništa dobiti s takvim ponašanjem.
Osijetio sam njegovu ruku na ramenu potom sam se okrenuo prema njemu i suočio se s njegovim ljutitim pogledom.
P: Uzeli su joj telefon vjerovatno...čim se ne javlja, a i isključen je.
Frknuo sam ljutito te se odmakeo od njega. Znam da moram biti svjestan svega i da se može svašta desiti, ali ne želim slušati takve stvari jer ih nisam u stanju čuti.
P: Nikada nisi bio ranjiviji.
Pogledao sam u njega te mu uputio poprijek pogled što je trebalo značiti da ušuti no desilo se sasvim suprotno.
P: Kako si me učio, šefe?
Nikada nije hodao za mnom po prostoriji, ali sada jeste. Ponovo je došao do mene, naslanjajući ruke na moja vremena i tako me okrećući sebi i zatim isti pogled od maloprije, ljut pogled sa skupljenim očima.
P: Kada je najteže, moraš biti najjači.
Podigao je obrvu potom me potapšao po ramenu i smaknuo je ruke, ali idalje me je gledao ljutito, označavajući da moram biti staložen i siguran u sebe kakav sam uvijek i bio.
M: Kao da je moja rečenica.
Osmijehnuli smo se tužno obadvojica potom se udaljio i sjeo na stolicu spuštajući glavu u šake.
P: Imamo velik posao, brate.
Rekao je glasno i jasno nakon čega se nakašljao tražeći moju pažnju. Odmaknuo sam se od zida i u par koraka došao do njega te sjeo na stolicu pored, glavom mu dajući znak da počne govoriti kakav posao imamo. Falili su mi poslovi baš u ovakvoj situaciji, ali moram obavljati svoje dužnosti jer ne smijem dozvoliti da čitav klan padne zbog mene.
● IGOR POV ●
Činjenica da ju je imao na način kojim ja nisam i da sada nosi njegovo dijete u sebi me je tijeralo da postanem zvijer iako je nisam želio povrijediti. Ljubio sam je po vratu dok me je gurala od sebe i tada više nisam mogao prepoznati sebe. Stavio sam joj ruku u kosu dok sam drugom tražio rajfešlus od njenih hlača, a u međuvremenu sam je ljubio iako se opirala, nije bila jača od mene. Nakon što sam pronašao rajfešlus, zavukao sam ruku u gaćice pri čemu je uzdahnula.
D: Ne..moj..mol..im..te
Kroz jecaje u suzama s pomiješanim uzdasima je govorila što me je dodatno izluđivalo.
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"