11. dio

1K 37 0
                                    

Odmakeo se od mene, a samim tim i njegove oči su dobile pogled na neke druge stvari, a ne na mene i nisam mogla znati ni po pogledu kako se osijeća. Nageo se na zid pored mene, ali ubrzo se spustio niz isti i sjeo.
M: Uzmi i sjedi ako želiš.
Pružio mi je svoju duksu te ponudio da na nju sjednem umjesto na beton.
D: Ne treba.
Sjela sam do njega te ga pogledala.
D: A da počneš?
Tada je i on svoj pogled usmijerio ka meni. Mislila sam da ću po njegovim očima moći vidjeti kako se osijeća, ali ne, njegov pogled je bio nedefinisan.
M: Želiš da čuješ kako da vam sama pomogneš ili?
Prošao je rukom kroz svoju crnu, dugu kosu.
M: Ili da čuješ kako ću vam ja pomoći?
Osmijehnuo se blago, spojio nam poglede te ponovio postupak od maloprije s kosom. Presladak je.
M: Ipak ti to neću reći.
Uozbiljio se te skinuo pogled sa mene.
D: Reci mi kako mogu sama da nam pomognem.
M: Mogu te naučiti samoodbranu. A mogu te naučiti i napad. Hah mogu te naučiti kako se profesionalno udarati.
Zašutio je na trenutak, a zatim nastavio pričati vrativši pogled na mene.
M: Zato ti odlučuješ, želiš li ili ne.
Naravno da sam željela, uvijek mi je bila želja da se znam odbraniti jer uvijek imam problema i u školi sa tim, izazivaju me, napadaju pa bilo je i par nastraja na mene od strane vršnjaka, a od tate želim da znam kako da se odbranim pogotovo zbog seke i mame.
M: Tvoj izbor.
Pogledala sam ga i klimnula glavom.
D: Želim.
M: Sigurna si?
Rekao je i osmijehnuo se kao da mu je drago. Nagela sam se na njega, stavivši si svoju glavu na njegovo rame. Ubrzo je prebacio ruku na mene i zagrlio me.
D: Želim da se znam braniti.
M: Imaš problema samo sa ocem?
D: I u školi. Sreća pa imam samo još jednu godinu i kraj pakla.
M: Ne brini se, riješiti ćemo sve probleme. Zajedno.
Poljubio me je u kosu.
D: Moram da krenem.
M: Odvesti ću te.
Ustala sam, a i on za mnom. Stala sam ispred njega tako da sam nam spojila poglede.
D: Ispričati ćeš i ti meni svoj život.
M: Hoću.
Ubrzo sam došla kući, kroz vožnju se razmijenilo par nebitnih rečenica. Zagrlila sam ga, prije nego što sam izašla iz auta.
M: Sutra u 15h te kupim ovdje.
Pogledala sam ga i klimnula glavom te otišla kući. Za divno čudo svi su spavali što je značilo da bar večeras neće biti problema. Presvukla se, obavila higijenu, svezala kosu i legla spavati. Mislila sam da ću bar večeras moći spavati jer je tišina, ali odjednom su prolazila pitanja kroz glavu. Da li sam prevarila Igora ili se ovo ne može nazvati prevarom jer ga nisam ni poljubila.?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now