10. dio

1K 38 0
                                    

Gledao me je pomalo čudno nakon rečenice u kojoj sam ga pitala za pomoć potom se osmijehnuo.
M: Slušam?
Digao je obrvu bez da je sklonio pogled sa mojih očiju. Vidjela se znatiželja u njegovim očima dok ja nisam znala kako da mu počnem pričati. Nije jednostavno ispričati svoj čitav život nekome, a potom zatražiti pomoć od iste osobe. Šta ako me ne bude razumio ili čak ako me počne osuđivati što sam pomislila da mi može pomoći? Raznorazne misli su mi prolazile kroz glavu, ali sam napokon smogla snage i odlučila započeti razgovor.
D: Imam problema u obitelji.
Odmah sam zastala nakon prve rečenice, a on se uozbiljio.
M: Vjerujem da ti nije lako, ali trebaš mi ispričati kako bih mogao pomoći.
Klimnula sam glavom u potvrdnom obliku, spustila pogled i nastavila.
D: Otac mi je alkoholičar.
M: Au je*o te. Nastavi.
D: Maltletira mamu, seku i mene, ali.. manje, više za mene, želim da im pomognem, da spasim seku od situacije u kojoj se nalazimo te da mami olakšam jer ga trpi sve ove godine.
Uzdahnula sam dok je on otpuhnuo. Podigla sam glavu prema njemu i kada su se pogledi sudarili, nisam očekivala da ću ga vidjeti razočaranog.
M: Znam, nije ni lako suočavati se sa takvim stvarima, ali ne brini..
Stavio mi je ruku na obraz te me pogledao sa malom dozom hrabrosti u očima kao da je meni želio da prenese tu hrabrost.
M: Za svaki problem ima riješenje pa i za to.
D: Pomoći ćeš mi?
Klimnuo je glavom.
M: Želiš li da si sama pomogneš ili da ti ja pomognem?
Nisam znala na šta misli s ovom rečenicom pa isto tako nisam bila u mogućnosti dati konkretan odgovor na pitanje dok mi ne objasni značenje rečenice.
M: Nije ti jasno šta govorim?
Pitao je bez da se pomakeo, čitavo vrijeme gleda u mene i dira me po obrazu dok se ja osijećam zaštićeno na neki način dok s druge strane osijećam grižnju savijest jer Igor ne zna za ovo, ali sve ću mu ispričati prvom prilikom. Odmahnula sam glavom te slegnula ramenima.
D: Ne razumijem.
M: Objasniti ću ti. Nadam se da nećeš pobijeći od mene kada saznaš kakav sam i tko sam u suštini.
Kao da me je netko probo nožem u želudac nakon izgovorene rečenice. Iznenadila sam se njegovoj rečenici, a tek kako ću tome kada saznam tko je i šta je.
D: Sada ja tebe slušam.
Rekla sam pomalo tišim glasom, a zatim ga pogledala te sam sada ja očekivala početak njegove priče dok mi je srce kucalo previše brzo zbog uzbuđenosti.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now