113. dio

464 18 0
                                    

● MATIJA POV ●
Nisam dobio niti jednu riječ od njega kao povratnu informaciju, ali bilo je dovoljno što mi je očima pokazao automobil ispred nas i tada sam vidio Doroteu zajedno s Igorom u tom istom automobilu. Bijes je zavladao mojim tijelom u kojem je bujao adrenalin i sve što sam u tom trenutku bio sposoban da uradim je da mu je oduzmem.
P: Polako! Poginuti ćemo!
Nisam želio gubiti energiju na izgovaranje riječi već sam dodao gas i zaletio se prema njima pokušavajući spriječiti prolazak, ali bezuspješno. Naš automobil se našao tik uz njihov. Otvorio sam vrata i izašao, isto je uradio i Petar kada smo vidjeli da je i Igor izašao, ali Dorote nije bilo što mi je dodatno nabilo pritisak u već ovako napeto tijelo.
● IGOR POV ●
Čekao sam red na naplatnoj kućici kada sam začuo škripu guma i automatski pogledao prema mjestu s kojeg dolazi. Srce mi je jače zakucalo kada sam vidio Matiju. Šta on sebi umišlja? Pokušao je da me zaustavi. Bijesno sam krenuo otvarati vrata, ali tada sam se sijetio da nisam sam pa sam pogledao u nju koja je gledala kroz prozor u njega sa osmijehom na licu iako je idalje bila uplakana, takav prizor me je samo još više razbijesnio.
I: Ne usudi se da uradiš neku glupost. Ti držiš tri života u rukama!
Povišenim tonom sam joj se obratio poslije čega sam otvorio vrata i izašao te odmah zaključao automobil zbog sigurnosti njene, da ne može izaći slučajno iako znam da bih izašla namijerno. Krenuo sam bijesnim koracima prema Matiji koji mi se već približavao te sam opipao desnu stranu kuka.
● MATIJA POV ●
Išao sam prema njemu kada sam vidio da ide i on, ljutnja je sve više kolala mojim venama i samo još metar me je dijelio od njega, razbiti ću ga. Petar se nalazio odmah iza mene jer sam mu tako signalizirao pokretima, želio sam da se suočim jedan na jedan s njim, želio sam da odmijerimo snage i da ga prebijem, ali najviše od svega sam želio da mu uzmem Doroteu. Prišao sam mu i uzeo za majicu s namijerom da ga podignem, ali izgleda da nije slab kako sam i mislio. Odgurnuo mu je od sebe, uspio je, da, samo zato što nisam očekivao takvu reakciju.
I: ŠTA HOĆEŠ?
Stojali smo jedan ispred drugog dok smo se gledali kao bijesni psi koji čekaju samo da zaskoče jedan na drugog. Njegov glas me je razbijesnio do krajnje granice pa sam ponovio postupak od maloprije.
M: Hoću nju!
Gledao sam ga mračnim pogledom ispod obrva dok je njegovo lice bilo zategnuto i ozbiljno.
I: Možeš je dobiti samo pod jednim uslovom!
Reče pa me bijesno odgurne od sebe, samo korak nas je dijelio dok sam čekao šta će mi reći, koji je uslov da je dobijem.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora