184. dio

452 14 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Počnu mi slike prolaziti ispred očiju, ali skupim snage pa mu počnem sve prepričavati, znajući da će mi biti lakše kada zna.
D: Rekao mi je da me ne želiš.
M: Mislio sam da si dobrovoljno otišla s njim. U meni se sve slomilo, ali nikada nisam htio odustati. Znao sam da ću te naći, iako bi to značilo da ću morati preokrenuti zemlju da te pronađem.
Nakon njegovih riječi, nastane par trenutaka tišine dok smislim šta da kažem pa progutam kneglu i pogledam ga.
D: Išla sam ginekologu.
Spustim ruku na stomak.
M: S njim?
Razočarano upita.
D: S Hanom.
S olakšanjem otpuhne, a njegove oči poprime nijansu njehove boje.
D: I sve je uredu, bilo tada.
Osmijehne se, a zatim i ja.
M: Sutra ćemo ići zajedno, da vidimo naše malo čudo.
Spustim ruku na njegovu, a on me povuče sebi u zagrljaj. Nisam rekla ono najgore, nisam mu rekla koliku mi je bol nanio, ali sam imala potrebu da mu kažem pa se odmaknem i spojim nam poglede.
D: On..on..me je..
Smaknem pogled sa njega te brzo izgovorim ono što me najviše boli.
D: Silovao.
Težak izdah, a zatim njegova ruka uzima moju dok oboje šutimo.
M: Kriviti ću sebe zauvijek što nisam bio brži i da ga spriječim u tome.
Jasno izgovori pa ga pogledam suznih očiju.
D: Nisi ti kriv.
M: Jesam. Kriv sam. Mogao sam spriječiti.
D: Znam da si mogao da bi i spriječio, ali nisi mogao, nisi bio tu. Ne krivi sebe.
M: Oprosti mi, Dorotea, ali ja..
Zastane pa izvuče ruku iz moje dok obe ruke spušta na koljena i glavu smješta među dlanove. Srce mi nenormalno brzo udara dok gledam u njega, iščekujući šta će mi reći. Šta ako me sada ostavi zbog svega što sam prošla? Šta ako me ostavi jer me je drugi imao poslije njega?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now