● IGOR POV●
Nakon što sam dobio poziv od njenog oca, mislio sam da je to dobar način da je vratim sebi, ali sada kada sam vidio koliko je boli, ne mogu biti ravnodušan. Držao sam kofer, misleći da će krenuti za mnom no kada se to nije ostvarilo, spustio sam isti na stepenice i prišao joj te je primio u zagrljaj.
I: Žao mi je.
D: Žao ti je?
Izvukla mi se iz zagrljaja potom me pogledala sa uplakanim očima. Iz tog pogleda sam mogao zaključiti samo da me prezire.
I: Moramo krenuti.
Uzeo sam kofer i nakon što je zakoračila, krenuo sam i ja. Izašli smo iz zgrade te došli do mog automobila bez ijedne izgovorene riječi. Otvorila je vrata i sjela nazad dok sam smještao kofer, a onda sam otvorio ista vrata.
I: Sjesti ćeš na suvozačevo mjesto.
Odmahnula je glavom i pri tom sam morao grubo reagovati kako bi znala da me mora slušati.
I: Sada si pod mojom komandom i raditi ćeš sve što ti kažem.
D: Nek si proklet!
● DOROTEA POV ●
Izašla sam iz auta i prešla na suvozačevo mjesto dok mi je u mislima bio samo Matija. Sjeo je na vozačevo mjesto i upalio automobil, zaprepastila sam se kada sam vidjela da ne idemo prema njegovoj zgradi. Pogledala sam u njega i kroz suze ga pitala.
D: Gdje idemo?
Uputio mi je pogled od kojeg su mi se žile sledile, a njegova rečenica koja je uslijedila nakon pogleda me je natijerala na još veće suze.
I: Nisi zar mislila da idemo mojoj kući?
Njegov smijeh mi je probio bubnjiće, a potom je stisnuo jači gas, gledala sam kroz prozor dok sam pokušavala zaustaviti suze no bezuspješno. Nisam mogla prestati plakati kao što nisam mogla, a ni željela prestati misliti na Matiju. Šta ako ga ne vidim više nikada?
I: Možemo odmoriti ako želiš?
Odmahnula sam glavom negirajući njegovo pitanje, a poslije toga sam dobila njegovu ruku na nozi od čega mi se tijelo naježilo od gađenja, pokušala sam je smaknuti no nisam uspijela.
I: Opusti se.
Pogledala sam u njega, u osobu koju sam do prije par dana voljela, zar mi se mogao ovoliko zgaditi? Nikada ne bih rekla da je Igor manijak, mislila sam da je dobar dečko, a sada? Šta mi radi od života? Zaustavio je automobil na prvom stajalištu i izašao.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"