101. dio

532 21 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Prebacivala sam pogled s mame na tatu i obrnuto sve dok nije počeo s razgovorom nakon čega sam spustila glavu ka dnu.
M: Razumijeti ću Vaše reakcije nakon moje izjave no samo bi' Vas zamolio da razmislite prije nego što išta uradite.
I dalje je držao svoju ruku na mojoj dok je moj pogled bio prikovan za pod.
T: Slušamo!?
Rekao je tata s dozom straha u glasu, a zatim je Matija nastavio s razgovorom.
M: Mnogo volim Doroteu.
Vjerovatno sam dobila rumenilo iako nisam koristila šminku.
M: Volio bih kada bih mi dozvolili da je oženim.
Podigla sam glavu s poda na njega ne očekujući da će ovo reći.
M: Volio bih u što kraćem vremenskom periodu..
M(mama): Zašto žurite?
M: Zato što očekujemo bebu.
Disanje se usporilo toliko sporo da mislim da ću umrijeti, a srce kuca prebrzo. Par trenutaka tišine je razbio tatin bučan glas.
T: MOLIM? ŠTA?
Svaki dio mog tijela se počeo tresti, nisam smijela podignuti glavu s poda kako bih se suočila s roditeljima.
M(mama): Ali ona nije ni školu završila.
T: Spasio nam je jednu kćerku da bi drugu uzeo.
Iritirajući glas mog tate me je oblio hladnoćom.
M: Oprostite, ali ja nisam ni znao kada sam išao po Anđelu da je Dorotea trudna.
T: Upropastio si mi kćerku!
M: Ja volim Vašu kćerku!
Tata se ustao te prišao i stao ispred Matije koji je i dalje držao moju malu sestru u krilu.
T: Daj mi moje dijete!
Nije smanjivao ton, pružio je ruke i uzeo Anđelu od Matije te je dao mami koja je uplašeno sjedila i gledala u njega. Kada ju je predao mami, uzeo je Matiju za majicu te ga digao s kreveta.
T: Gubi se iz naših života!
M: Dorotea nosi moje dijete. Svidjelo se to Vama ili ne!
Sada je i Matija povisio ton, gubi kontrolu i smirenost te mi s tim ukazuje da sada mogu očekivati apsolutno sve.
T: Idi svojim raspalim kurvama i pravi djecu, moje dijete ostavi na miru! Ne približavaj joj se više!
Tata se počeo crveniti u licu od bijesa dok je i dalje držao Matiju koji ga je pokušavao gledati što smirenijim pogledom.
M: Neću odustati ni od Dorotee niti od našeg dijeteta.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt