71. dio

625 23 0
                                    

Oči su mi zasuzile i nisam mogla izdržati više. Zagrlila sam ga, najjače što sam mogla. Odmakeo me je od sebe nakon par trenutaka.
M: Nemoj, opet ćeš mi reći da se kaješ.
Pogledala sam ga i primijetila tugu u njegovim očima dok se meni srce stezalo sve više i više, a zatim je sklonio pogled sa mene.
M: Nekako ne mogu da shvatim..gdje smo to pogriješili.
Zastao je, a ubrzo i nastavio.
M: Možda sam ja pogriješio.. kada sam prišao uplikanoj djevojci.. kojoj se svijet rušio..i..zavolio je.
Njegove riječi su me lomile na dijelove. Nisam mogla izdržati više.
D: Nemoj, Matija. Dosta je!
Povišenim tonom sam izgovorila na šta je on pogledao u mene.
M: Ne želiš me ni saslušati?
D: Svaka tvoja riječ me je*eno boli!
Uzeo me je za ruku dok su se suze skupljale u mojim očima, a grlo se stezalo. Privukao me je sebi u zagrljaj i tada sam briznula u plač. Njegove snažne ruke su prelazile dužinom moje kose, nježno je dodirujući. Prislonio je usne na moju glavu i ostavio sitan poljubac.
M: Ne mogu podnijeti da plačeš.
Brisao mi je suze nakon što me je okrenuo prema sebi. Razmijenili smo par pogledala koji su otežavali cjelokupnu situaciju.
D: Znaš Matija..
M: Šta?
Bili smo tako blizu jedno drugog da nisam mogla iskontrolisati osijećaje prema njemu. Zavukla sam mu se u zagrljaj, uzvratio je istom snagom.
M: Šta si mi željela reći?
Pitao me je nakon razmijenjivanja zagrljaja. Nisam znala kako da kažem, ali imala sam potrebu. Znala sam da moram naći način.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now