Vozio je polako, a zatim je povećavao brzinu.
D: Smanji maloo! Smanji!
Baš kada sam to izgovorila. Osijetila sam. Osijetila sam još veću brzinu i adrenalin je počeo da ulazi u tijelo. Grlila sam ga čvrsto dok sam gledala povremeno u njega. Vjetar mi je mrsio kosu.
D: Tako je dobroo! Nemoj stajati!
Čuo se njegov zavodnički osmijeh.
M: Hoćeš da stanemo negdje?
D: Mhm.
M: Nastaviti ćemo da znaš!
D: Daaa. Možee!
Nakon par minuta je skrenuo s glavne ceste na neki put te se krenuo penjati uz isti. Stao je, ali sam ostala sjediti. Okrenuo se prema meni nakon što je skinuo kacigu.
M: Da siđeš?
Nasmijala sam se i odmahnula glavom.
D: Ne želim!
Obavio me je čvrsto i spustio sa motora te mi skinuo kacigu. Šuma koja se nalazila u blizini je još više mračila mjesto na kojem se nalazimo. Stojala sam pored motora dok je on bio ispred mene. Gledali smo se par trenutaka, a zatim sam sklonila pogled. Krenula sam prema klupici, ali me je njegova čvrsta ruka zaustavila. Pogledala sam u njih te raširila prste kako bi mogla i njegova stati. Nastavili smo koračati, držeći se za ruke. Gledala sam u nebo koje je bilo puno zvijezda. Kada smo došli do klupe, pustila sam mu ruku i digla ruke visoko ka nebu.
D: Prelijepo je!
Prošao je iza mene i zagrlio me je nježno s leđa.
M: Sada je još ljepše.
Tiho je rekao dok je uvlačio glavu pod moju kosu. Stavila sam ruke na njegove i odlučila se prepustiti. Vjerujem da me Igor neće naći ovdje tako da mogu uživati bar jednu noć s njim. Znam da nije lijepo i fer prema njemu da ga varam, ali ovo se završava sutra. Gledala sam u nebo dok sam osjećala da mi se tijelo sve više ježi pod njegovim dodirima i poljupcima.
D: Sta..ni.
Stao je čim sam rekla, a zatim me okrenuo prema sebi i prislonio usne na moje. Uzvraćala sam mu, mrseći mu kosu, a zatim sam se odmakela od njega i sjela na klupu. Ostao je stajati dok sam gledala s klupe.
D: Sjedi.
Pružio mi je ruku.
M: Dođi.
Nejasno mi je bilo, ali sam uzvratila. Nakon što sam ustala, on je sjeo, a zatim me smjestio u svoje krilo.
M: Ovako je već bolje.
Gledala sam ga, a osmijesi nam se nisu sklanjali. Tako je lijep. Prošla sam rukom kroz njegovu kosu, a zatim ga poljubila u istu.
D: Kako imaš divnu kosu.
M: Samo kosu?
Pogledala sam mu u usne, a zatim prstom prešla preko njih.
D: I usne. I oči. I osmijeh. I sav si prelijep!
Naše smijanje je odzvanjalo, a zatim je prekinuo, ljubeći me. Nježno smo se ljubili duži vremenski period sve dok nije rekao.
M: Kažeš, ne sviđam ti se?
D: Nisam to rekla, Matija.
M: Znači sviđam.
Uozbiljila sam se i spojila nam poglede.
D: Sviđaš mi se.
M: Ostavi ga onda, budi moja.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"